Problemy pierwszego świata - seria virali Super-Fi z super oglądalnością drugiego odcinka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Problemy pierwszego świata - seria virali Super-Fi z super oglądalnością drugiego odcinka

Poznajcie warszawskiego "dresa" i jego poranek.

Drugi odcinek własnej serii virali Agencji Super-Fi podbija YouTube. W ciągu 48 godzin poranek warszawskiego "dresika" zobaczyło ponad 135 tysięcy osób. Tym razem Agencja nieco ostrzej podeszła do tematu ale nadal w przekonaniu, że to co zapewni popularność to jakość oraz humor.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Materiały nie są serią komercyjną realizowaną dla klienta agencji a własną produkcją inspirowaną serwisem BuzzFeed. W kolejnych odcinkach następne poranki znanych nam grup społecznych lub zawodowych.

Agencja Super-Fi Polska specjalizuje się w działaniach wokoło content marketingu ze szczególnym naciskiem na produkcję video contentu. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij