INSIGNIA dla marki Bracki Pils

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
INSIGNIA dla marki Bracki Pils

Wystartowała kampania ditigal marki Brackie Pils, należącej do Grupy Żywiec. Za obsługę odpowiada Agencja INSIGNIA.

Brackie Pils to nowe piwo na polskim rynku, stworzone przez browarników z Polski i Czech. Piwo dostępne będzie w sklepach od września br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

INSIGNIA odpowiada za uruchomienie strony internetowej www.brackiepils.pl, kreację bannerów w ramach kampanii launchingowej produktu oraz aktywację konkursową, opartą o innowacyjny mechanizm samplingu.

Kampania marki Brackie Pils reklamowa obejmuje również nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania PR i BTL w punktach sprzedaży.

To już druga marka Grupy Żywiec, obsługiwana przez Agencję. Od czerwca br. INSIGNIA odpowiada za obsługę marki Strongbow w social mediach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij