Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Familijne Pikniki Wakacyjne gościły w ośmiu nadmorskich miejscowościach!

Zakończył się cykl Familijnych Pikników Wakacyjnych, weekendowych imprez rodzinnych realizowanych na plażach popularnych nadmorskich kurortów turystycznych od 10 lipca do 30 sierpnia. Wspaniałą rodzinną zabawę i aktywny wypoczynek zapewniły marki Familijne, Hellena i Jolly baby.
O autorze
1 min czytania 2015-09-04

Z licznych atrakcji bezpłatnie skorzystało prawie 30 tys. urlopowiczów.

W wakacyjne weekendy na plażach ośmiu popularnych miejscowości turystycznych królowała wspaniała rodzinna atmosfera. Wesołą zabawę, aktywny wypoczynek, emocjonujące rozgrywki zapewniły Familijne Pikniki Wakacyjne. Rodzinne imprezy odbyły się we Władysławowie, w Łebie, Ustce, Ustroniu Morskim, Kołobrzegu, Niechorzu, Świnoujściu i Międzyzdrojach. Liczne atrakcje przyciągnęły tłumy urlopowiczów, w aktywnościach uczestniczyło około 28 500 osób. 

Marki Familijne, Hellena i Jolly baby zapewniły zabawę i relaks plażowiczom w każdym wieku. Postawiły na rozrywki, które angażują, aktywizują, integrują, służą lepszemu poznaniu bliskich oraz pokazują, jak w ciekawy i kreatywny sposób można spędzić czas nad polskim morzem. 

Na Familijnych Piknikach Wakacyjnych największą popularnością cieszyły się atrakcje sportowe. Piłkarzyki stołowe, plażowa piłka nożna czy ścianka celności strzału przyciągały małych i dużych zawodników. Ogromne zainteresowanie najmłodszych wzbudzały: teatrzyk plażowy, zmywalne tatuaże, kolorowanie obrazków, zabawy na zjeżdżalniach oraz w basenie z piłeczkami. Fantastyczna atmosfera zabawy płynęła z rodzinnego układania mega puzzli, budowania zamków z piasku oraz uczestniczenia w licznych quizach i kalamburach. Zmęczeni goście chętnie relaksowali się na wygodnych leżakach. Nie zabrakło konkursów ze słodkimi nagrodami. Do śmiechu i żartów skłaniały chrupiące wafle Familijne, orzeźwiająca Oranżada Hellena i owocowe galaretki Jolly baby, które idealnie dopełniały wspólne plażowanie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj