Marketing Polityczny to specjalistyczny portal, dostarczający konkretnej wiedzy o działaniach polityków oraz praktycznych aspektach promocji i public relations – zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przedstawia opinie uznanych specjalistów i stara się przewidzieć przyszłe trendy, które mogą całkowicie odmienić oblicze współczesnej polityki i wypisać zupełnie nową receptę na sukces w polityce.
Marketing Polityczny jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojmowaną komunikacją w polityce. W szczególności grupę docelową magazynu stanowią:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- parlamentarzyści (w tym europarlamentarzyści, posłowie i senatorowie)
- osoby sprawujące wyższe stanowiska państwowe
- przedstawiciele samorządu lokalnego (radni, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast)
- pracownicy administracji publicznej i samorządowej
- pracownicy organizacji pozarządowych oraz organizacji społecznych
- pracownicy instytucji naukowych
- studenci kierunków humanistycznych i ekonomicznych
- rzecznicy prasowi oraz pracownicy działów komunikacji i public relations
- specjaliści ds. wizerunku, komunikacji, reklamy, public relations, public affairs, lobbingu, w tym pracownicy mediów, domów mediowych oraz agencji interaktywnych.