Jesienna kampania ciastek Oreo „Pełne Cudów” to adaptacja globalnej kampanii Oreo „Wonderfilled”. Motywem przewodnim komunikacji są animowane spoty telewizyjne i online utrzymane w bajkowej konwencji. Spoty pokazują co może się stać jeżeli poczęstujemy ciastkiem Oreo np. Wampira.
Kampania reklamowa Oreo „Pełne Cudów” obejmuje telewizję oraz różne formaty reklamowe w internecie. Od sierpnia w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych (grupa TVN oraz Polsat) pojawią się 30” spoty. Te same spoty wykorzystane zostały w kampanii internetowej obejmującej różne formaty reklamowe na portalach Youtube oraz Facebook.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizacje kampanii, strategię oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Spoty zostały przygotowane przez agencję Tag Worldwide. Kampania potrwa do połowy października.