VML Poland z digitalową aktywacją marki Mola

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland z digitalową aktywacją marki Mola

Agencja VML Poland wygrała przetarg na internetową obsługę marki Mola na rynkach polskim, czeskim i słowackim (na tych dwóch ostatnich pod marką Tento).

W pierwszej aktywacji w tym roku we wszystkich trzech krajach agencja odpowiada za przygotowanie miesięcznej kampanii w serwisie Facebook z wykorzystaniem formatów video. VML Poland odpowiada także za zakup i planowanie mediów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Elementem współpracy jest również przygotowanie całościowej strategii digital marki na rok 2016. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij