Nowa odsłona kampanii Virgin Mobile: Daj się rozpieścić

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa odsłona kampanii Virgin Mobile: Daj się rozpieścić

Virgin Mobile powraca z nową odsłoną kampanii dotyczącej swojego flagowego produktu – pakietu #BEZLIMITU za 29 zł. Podobnie jak pierwsza część, spot w dalszym ciągu opiera się na motywie rozpieszczania. Sugeruje też przedłużenie promocji, w której pakiet internetowy powiększono z 2GB do 5GB.

Jej bohaterką niezmiennie pozostaje symbol dobroci i opiekuńczości – babcia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Przedłużenie promocji oferującej 5GB szybkiego Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł, to kolejna okazja, aby zwrócić się do konsumentów z hasłem „Daj się rozpieścić”, które towarzyszyło marce przez całe wakacje. W nowym spocie babcia po raz kolejny pojawia się jako personifikacja motywu rozpieszczania, a także troskliwości i serdeczności. Tym razem bohaterka przygotowała GIGA-ntyczny sernik, dając swoim wnuczkom odrobinę więcej niż się spodziewają. Tak samo postępuje charyzmatyczne Virgin Mobile. Pragnąc, aby jego klienci otrzymali to, co najlepsze, postanawia przedłużyć najbardziej konkurencyjną ofertę pre-paid na rynku, do odwołania. 

Kontynuacja kampanii „Daj się rozpieścić” obejmuje spoty telewizyjne emitowane na kanałach ogólnopolskich oraz promocję online w postaci reklam wideo, które pojawiać się będą na kluczowych polski portalach ogólnotematycznych i lifestyle’owych. Kampania ruszyła 7 września, a zaplanowana została na 6 tygodni. Za kreacje spotu odpowiedzialna była agencja Lubię To (w składzie Karol Rucinski, Maciej Kozina, Joanna Biernacka i Michał Klusek). Produkcja zlecona została agencji Papaya Studio, a reżyserią zajął się Jan Foryś. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiedzialne są Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Zakup TV zlecono Mindshare, a Online’u – Marketing Wizzards oraz Lubie To.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij