Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

STETTINER wspiera Viacom w social media

Agencja kreatywna STETTINER ID&STORY poszerzyła zakres współpracy z Viacom International Media Networks o obsługę stacji MTV Polska w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2015-09-11

Dotychczas agencja STETTINER wspierała obsługę stacji VIVA Polska na Facebooku oraz realizowała projekty z obszaru nowych mediów, m.in. aplikacje konkursowe oraz rozrywkowe na Facebook’u, aplikacje mobilne czy kreacje do kampanii reklamowych.

Od 1 września agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii komunikacyjnej MTV Polska w głównych kanałach social mediach, czyli na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Google Plus i Ask.FM.

Po stronie Viacom International Media Networks za planowanie komunikacji w social mediach dla MTV Polska i VIVA Polska odpowiada Kaja Królikiewicz, Engagement Manager.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj