Pozostał już tylko tydzień na zgłoszenia do Mixx Awards 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pozostał już tylko tydzień na zgłoszenia do Mixx Awards 2015

18 września mija termin zgłoszeń do 9. edycji konkursu Mixx Awards. Jak co roku, w konkursie zostaną nagrodzone najlepsze polskie kampanie internetowe, których twórcy przekuwają kreatywne idee w efektywne rozwiązania.

Prace będą oceniane w 13 kategoriach, podzielonych na bloki tematyczne Strategies & Objectives i Tools & Tactics.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tegoroczna edycja MIXX Awards & Conference 2015 odbędzie się 19 listopada w warszawskim Palladium pod hasłem: „Kreatywne idee w efektywnych rozwiązaniach”. W ramach organizowanego cyklicznie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska święta branży internetowej odbędzie się gala konkursowa, którą poprzedzi MIXX Conference. Całodzienna konferencja realizowana jest w unikatowej formule prezentacji case studies, prowadzonych w duetach przez agencję wraz z klientem. Dzięki temu słuchacze będą mieli okazję spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczyma ich twórców i marketerów.

Do konkursu można zgłaszać kampanie internetowe z ostatnich 12 miesięcy, w kategoriach takich jak: kampania wizerunkowa, wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew, lojalność wobec brandu, kampanie społeczne i non-profit (blok Strategies & Objectives) oraz marketing społecznościowy, gry, wideo online, branded content, kampanie cross-mediowe, mobile/tablets, mobile application, strona Brandowa (blok Tools & Tactics). Wręczane są również nagrody za szczególne dokonania, w kategoriach: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku.

MIXX Awards to międzynarodowy konkurs z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Polska edycja MIXX Awards organizowana jest przez IAB Polska od 2007 roku, a od trzech lat konkursowi towarzyszy konferencja MIXX Conference.

W tym roku zwycięzcy otrzymają statuetkę Mixx Awards w nowym designie, spójną wizualnie ze statuetką wręczaną w amerykańskiej edycji konkursu. Za jej projekt odpowiada nowojorska agencja McKinney. Nagroda odzwierciedla siłę współpracy pomiędzy twórcami zwycięskich kampanii interaktywnych: markerterami, agencjami i domami mediowymi. Rosnące i połączone ze sobą bloki symbolizują partnerstwo pomiędzy klientem a agencją. Statuetka zbudowana jest na silnym fundamencie, tak jak interactive stał się silnym fundamentem dzisiejszej reklamy. Polska wersja statuetki została wykonana ze szronionego szkła i waży 700 g.

Patronami medialnymi MIXX Awards & Conference 2015 są: Bankier.pl, Harvard Business Review Polska, Marketer+, Marketing przy kawie, Media&Marketing Polska, NowyMarketing, Social Press i Wirtualne Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij