Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsze w Polsce przyjęcie poślubne w sklepie IKEA!

IKEA została partnerem kampanii „Blogogody”, która promuje ślub pary blogerów: Doroty Nowackiej i Jakuba Prószyńskiego, znanych jako Czechożydek i Pijaru Koksu. W ramach współpracy, 3 października br. w sklepie IKEA Targówek, zostanie zorganizowane przyjęcie poślubne.
O autorze
1 min czytania 2015-09-16

W wydarzeniu weźmie udział rodzina pary młodej. To pierwsze tego typu działanie w polskim sklepie IKEA.

Kampania „Blogogody” to niestandardowa akcja, której pomysłodawcami są blogerzy – Dorota Nowacka i Jakub Prószyński. Składa się z trzech etapów: przyjęcia poślubnego dla rodziny, imprezy dla znajomych i podróży poślubnej. Celem kampanii jest stworzenie niezwykłej, wyróżniającej się na tle innych, ceremonii ślubnej i wydarzeń z nią związanych.

„Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu. Dlatego postanowiliśmy, że ten specjalny dzień powinien być jak najbardziej w naszym stylu. Odrobinę szalony i niestandardowy. Stąd pomysł na współpracę z IKEA. Obydwoje jesteśmy blogerami, dlaczego zatem nie wykorzystać naszych atutów i nie przeprowadzić ciekawej kampanii?” – mówią autorzy kampanii.

IKEA, jako partner kampanii „Blogogody” bierze udział w organizacji przyjęcia poślubnego dla rodziny blogerów. Zostanie ono zorganizowane w sklepie IKEA na warszawskim Targówku. Przyjęcie odbędzie się w części restauracyjnej, w godzinach otwarcia sklepu. W wyznaczonym specjalnie na tę okazję miejscu, dekoratorzy IKEA zaaranżują przestrzeń dla gości, biorąc pod uwagę ich potrzeby i szczególne życzenia. Ponadto kucharze z restauracji IKEA Targówek przygotują obiad weselny. W dniu przyjęcia poślubnego sklep i restauracja będą otwarte dla klientów. Podczas trwania wydarzenia każdy chętny klient IKEA Targówek otrzyma kawałek tortu weselnego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Blogogody” to bez wątpienia nietuzinkowa akcja. IKEA lubi zaskakiwać i jest otwarta na nowe, często niestandardowe projekty. Cieszymy się, że przyszła młoda para chce uczcić ten wyjątkowy dzień w sklepie IKEA. To dowód ogromnej sympatii do marki, tym bardziej jest nam miło, że jesteśmy częścią „Blogogodów” – mówi Łukasz Ostrowski, Dyrektor Marketingu IKEA.

Kampania będzie komunikowana na oficjalnej stronie oraz w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się