Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyły zgłoszenia do Young Creative Eurobest 2015

Wraz z początkiem września, ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Podobnie jak w latach ubiegłych na zainteresowanych czekają trzy kategorie konkursowe, każda z nich skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej.

W konkursie najważniejszym kryterium oceny jest umiejętność kreatywnego myślenia, dlatego Organizatorzy zachęcają do udziału nie tylko pracowników dużych agencji komunikacyjnych, ale także mniejszych studiów butików oraz freelancerów czy studentów. Teamy można zgłaszać do 2 października.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W każdej z trzech kategorii startują dwu osobowe zespoły, złożone z pracowników agencji reklamowych domów mediowych, agencji PR, freelancerów, pracowników butików czy studiów kreatywnych, studentów. Uczestnicy, od momentu otrzymania briefu, mają 48 godzin na przygotowanie projektu kampanii zintegrowanej lub strategii marketingowej. Każda grupa pracuje nad specjalnie dla niej przygotowanym briefem.

Kategoria Young Creatives Integrated skierowana jest do wszystkich j, którzy nie ukończyli 29 lat. Dla nich zadaniem w konkursie będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej. Zwycięski team bierze udział w międzynarodowych finałach podczas Festiwalu Eurobest. Kategorią opiekuje się Kamil Majewski, dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions

Z kolei kategoria Young Creatives Planners została stworzona z myślą o młodych (do 31 roku życia) strategach, media plannerach i resercherach zatrudnionych w agencjach reklamowych i domach mediowych. Osoby biorące udział w konkursie w ramach tej kategorii będą miały za zadanie stworzenie projektu strategii marketingowej. W tym roku przewodniczącą jury jest Roman Łoziński, Strategy Director w Ars Thanea.

Ostatnia kategoria – Just Creatives, powstała z myślą o kreatywnych powyżej 29 roku życia. Wyzwaniem postawionym przed nimi będzie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Dariusz Rzontkowski, Creative Partner Walk.

Na zwycięzców czekają nagrody sponsorowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Antwerpii.

Zespoły mogą zgłaszać się do 2 października. Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 29 października podczas Pokazu Cannes Lions w Mulitikinie Złote Tarasy

Więcej informacji na stronie.

Zgłoszenia należy przesyłać do Czarka Niewiadomskiego na adres [email protected]

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij