Anna Putts (Samsung): W marketingu najważniejszy jest właściwy insight

Anna Putts (Samsung): W marketingu najważniejszy jest właściwy insight
W specjalnej serii Marketingowej 11 przepytujemy jurorów Effie Awards 2015 - konkursu oceniającego efektywność działań komunikacji marketingowej. Wydarzenia, którego jesteśmy patronem medialnym. Dziś rozmawiamy z Anną Putts, Dyrektor Marketingu, Samsung Electronics Polska.
O autorze
2 min czytania 2015-09-22

1. W marketingu najważniejszy jest:

Właściwy insight. Jeśli oprzemy na nim kampanię to połowa sukcesu jest gwarantowana. Drugie 50 proc. to otwarta głowa i odwaga, by próbować rzeczy trudnych.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Galaxy S6 jako kampania, w której nie tylko udało nam się zbudować gigantyczny zasięg, ale również wykorzystać niestandardowe, jak dla marki Samsung, kanały dotarcia do odbiorców.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakimi przyszło mi się zmierzyć…

Zawsze dotyczą ludzi oraz zmian w organizacji.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Trudny wybór, ale chyba warto wspomnieć o Pięknie Proste – programie, który przybliża technologię kobietom, pokazuje dobre wzorce i promuje wiedzę. Lubię go, nie tylko dlatego, że został doceniony przez branżę, ale też dlatego, że jest unikalny – mógł zostać zrealizowany właściwie tylko przez taką markę jak Samsung.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Kampania Prudential, gdzie firma ubezpieczeniowa poszukuje spadkobierców przedwojennych polis. Piękny insight oraz egzekucja.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…

Trudno nie powiedzieć o social mediach, ale to już nie nowy trend, prawda? Dzięki rozwojowi kategorii digital my marketerzy jesteśmy w posiadaniu niesamowitej ilości danych, dzięki czemu dokładne określenie efektów kampanii jest szybkie i proste. Bardzo wierzymy również w budowanie społeczności i autentyczność marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Intruzywne formaty w digitalu.
Działania, których nie da się na bieżąco mierzyć i modyfikować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Relacje, zaufanie, uczciwość i szczerość.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Otoczenia. Z zamiłowaniem obserwuję reakcje ludzi na różne sytuacje oraz nowe produkty.

10. Efektywność w marketingu to…

Brutalnie mówiąc – wynik sprzedażowy.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Nie wyobrażam sobie innej pracy 😉 Cały czas się uczę i ciągle pojawia się coś nowego.

 

Anna Putts – Dyrektor Marketingu, Samsung Electronics Polska

Anna Putts urodziła się i wychowała w Polsce. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie z dyplomem MBA w biznesie. Jest energiczna i ambitna, z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej oraz telekomunikacyjnej zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Studiowała również na wydziale marketingu w szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Otrzymała statuetkę prestiżowego konkursu Effie, za skuteczność kampanii reklamowej, w którym obecnie jest jednym z jurorów. W ostatnim czasie uzyskała również grand prix w konkursie na Dyrektora Marketing Roku organizowanym przez Mediarun. Doskonale radzi sobie w uzyskiwaniu ponadprzeciętnych wyników w trudnym i szybko zmieniającym się środowisku pracy. Biegła znajomość języka angielskiego.
Zainteresowania: nowe technologie, podróże oraz aktywny styl życia.
Prywatnie Anna Putts jest mamą trójki dzieci.


Znane już są kampanie nominowane do Effie Awards 2015. Nagrody zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Do tego czasu NowyMarketing jako patron medialny wydarzenia będzie przedstawiał Wam jurorów konkursu w specjalnej edycji Marketingowej 11. W tegorocznym Jury Effie Awards 2015 zasiada 82 specjalistów – praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło 171 zgłoszeń. Effie to najważniejszy konkurs oceniający efektywność działań komunikacji marketingowej i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Więcej na www.effie.pl