Rekrutacja do 9. edycji Szkoły Strategii Marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rekrutacja do 9. edycji Szkoły Strategii Marki

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczęło rekrutację do 9. edycji Szkoły Strategii Marki. Jest to unikatowy w Polsce projekt edukacyjny współtworzony przez wybitnych specjalistów z bogatym doświadczeniem w różnych dziedzinach szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

Kurs skierowany jest zarówno do pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, PR i domów mediowych, jak i kadr działów marketingu poszczególnych firm. Zajęcia będą trwały od 25 stycznia do października 2013 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Program 9. edycji Szkoły Strategii Marki obejmuje bloki tematyczne poświęcone m.in.: badaniom w komunikacji marketingowej, konstruowaniu i roli marki, CSR, tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji, PR, Interactive, planowaniu mediów czy mierzeniu efektywności prowadzonych działań. Warsztaty w SSM prowadzone są przez wiodących strategów – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad polskimi i zagranicznymi markami. Podczas kursu wielką wagę przykłada się do możliwości konfrontacji poglądów i czerpania wiedzy praktycznej, wynikającej z doświadczenia wykładowców.

– Szkoła Strategii Marki jest dla nas projektem niezwykle istotnym. Dzięki niemu odpowiadamy na zapotrzebowanie edukacyjne marketerów, kadr agencji oraz domów mediowych, przez co w znacznym stopniu przyczyniamy się do poprawy jakości świadczonych usług z zakresu komunikacji marketingowej. Pozwala to również na osiąganie wyższej efektywności prowadzonych działań oraz pozytywnie wpływa na relacje, wzajemne zrozumienie i współpracę na linii: klient – agencja. Dlatego tym bardziej cieszy nas duże zainteresowanie wokół kursów i warsztatów organizowanych w ramach SSM – tłumaczy Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. 

Szczegóły: www.ssm.edu.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij