Prudential z zamkniętą listą domów mediowych zaproszonych do przetargu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Prudential z zamkniętą listą domów mediowych zaproszonych do przetargu

Prudential zorganizował przetarg na obsługę planowania i zakupu mediów. Do udziału zaproszono cztery domy mediowe, a lista oferentów jest już zamknięta.

Na zdjęciu: Abhishek Bhatia, prezes zarządu Prudential Polska | fot. materiały prasowe 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prudential poinformował o przetargu rozpisanym na obsługę mediową. Do udziału zaproszono cztery domy mediowe, a wynik przetargu zostanie podany zainteresowanym do końca tego roku. W przetargu znalazł się SMG Starcom, obecnie obsługujący ubezpieczyciela oraz Universal McCann, Optimum Media OMD i Maxus. Prudential nie podaje wysokości budżetu na wydatki mediowe. Zakres planowania i zakupu mediów obejmować ma wszystkie media typu offline i online, a zwycięzca przetargu rozpocznie swoją pracę dla Prudential od stycznia 2016r.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij