TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Prudential z zamkniętą listą domów mediowych zaproszonych do przetargu

Prudential zorganizował przetarg na obsługę planowania i zakupu mediów. Do udziału zaproszono cztery domy mediowe, a lista oferentów jest już zamknięta.
O autorze
0 min czytania 2015-09-25

Na zdjęciu: Abhishek Bhatia, prezes zarządu Prudential Polska | fot. materiały prasowe 

Prudential poinformował o przetargu rozpisanym na obsługę mediową. Do udziału zaproszono cztery domy mediowe, a wynik przetargu zostanie podany zainteresowanym do końca tego roku. W przetargu znalazł się SMG Starcom, obecnie obsługujący ubezpieczyciela oraz Universal McCann, Optimum Media OMD i Maxus. Prudential nie podaje wysokości budżetu na wydatki mediowe. Zakres planowania i zakupu mediów obejmować ma wszystkie media typu offline i online, a zwycięzca przetargu rozpocznie swoją pracę dla Prudential od stycznia 2016r.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj