TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wygrywaj luksusowe nagrody z Ferrero

28.09.2015 ruszyła wyjątkowa promocja Ferrero Rocher z podwójną szansą na luksusowe nagrody. Za organizację promocji i materiały wspierające, w tym TVC i digital odpowiada agencja Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Unlimited zaadaptowało spot 30” oraz odpowiada za kreację i produkcję tag-onu promocyjnego TVC, www w technologii RWD, KV i koncept promocyjny oraz materiały digital, także niestandardowe.

Rusza kolejna odsłona cyklu Złoty Miesiąc Ferrero. W tym roku w ramach promocji urządzane są dwa konkursy:

„Jesień pełna blasku”, trwający od 28.09.2015r. do 30.10.2015 r., do wygrania:

  • Codziennie: weekend dla dwojga w Poziom 511 Design Hotel & SPA **** k. Ogrodzieńca
  • Co tydzień: niezapomniany weekend za kierownicą sportowego auta marzeń i w luksusowym hotelu Sheraton Warsaw ***** w Warszawie

„Złoty iPad” , trwający od 28.09.2015 r. do 31.12.2015 r., do wygrania:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Co tydzień: z opakowaniem Ferrero Rocher 200g Gold Edition szansa na nagrodę specjalną złoty iPad Air 2

Żeby wziąć udział w konkursie, należy wejść na stronę www.ferrerorocher.pl i udzielić odpowiedzi na pytanie: „Jaką chwilę rozświetlisz, dając w prezencie Ferrero Rocher?” 4-ro osobowe jury wybierze najlepsze zgłoszenia i je nagrodzi.

Unlimited istnieje od 2007 r. Agencja, będąc częścią Grupy Komunikacyjnej Red8, oferuje szerokie kompetencje w budowaniu strategii i komunikacji marketingowej ATL i BTL. Do klientów agencji należą m. in.: Wonga, Polkomtel, Coty Polska, Ferrero Polska, Zelmer, Wienerberger, Farmio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Termin trwania kampanii:
28.09-31.12.2015

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Klient / marka: Ferrero
Agencja: UNLIMITED

Cel projektu:
Promocja sprzedaży i wsparcie wizerunku marki premium.

Przedstawieciele klienta:
Malwina Makowska – Junior Product Manager
Krystyna Niesłuchowska – Senior Product Manager
Przedstawiciele agencji Unlimited:
Ela Ignaczak/Sr Account Manager
Aleksandra Duda/Jr Account Manager, NB Manager
Piotr Soszyński/Creative Director ATL, Partner
Natalia Szubarga/Creative Director BTL
Jacek Dąbrowski/Senior Art Director
Magdalena Parzychowska/Art Director
Julian Wojcieszczyk/Copywriter