Rusza kampania Visa zachęcająca do płacenia kartami Visa Business

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania Visa zachęcająca do płacenia kartami Visa Business

„Ty, Twój zespół i karta Visa Business” hasłem przewodnim kampanii reklamowej zachęcającej polskich przedsiębiorców do korzystania z kart Visa do użytku służbowego.

29 września rozpoczęła się kampania, która ma zachęcać przedsiębiorców do korzystania z kart Visa Business, przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Visa stara się przekonać przedsiębiorców – m.in. poprzez odwołanie się do konkretnych sytuacji, w których mogą się znaleźć – że korzystanie z kart Visa Business pozwala na sprawne i szybkie działanie w prowadzeniu biznesu. Kampania potrwa do końca listopada br. i będzie obecna przede wszystkim w internecie, a także na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży w wybranych sieciach handlowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Ty, Twój zespół i karta Visa Business”, a jej głównym celem jest pokazanie przedsiębiorcom, że karta Visa Business ułatwi codzienne płatności zarówno im, jak i ich pracownikom. Korzystanie z karty Visa do użytku służbowego pozwala m.in. zminimalizować ryzyko utraty gotówki i koszty jej obsługi, dokonywać płatności szybko, bezpiecznie i wygodnie, płacić swobodnie dostawcom nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, także poprzez internet.

„Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią niezwykle istotny element gospodarki, a coraz ważniejsze w ich rozwoju okazuje się dzisiaj umiejętne zarządzanie finansami. Karty Visa Business mają wiele zalet umożliwiających przedsiębiorcom, a także zatrudnionym przez nich pracownikom, lepszą kontrolę nad firmowymi finansami i większą swobodę w realizowaniu płatności. Zależy nam na przedstawieniu tych zalet w sposób lekki i zrozumiały i tak też została skonstruowana nasza kampania” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Reklamy Visa wyświetlane będą w różnych formach w branżowych portalach internetowych, m.in. dlahandlu.pl, e-hotelarz.pl czy egospodarka.pl. W ramach kampanii pojawią się też posty promocyjne w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów LinkedIn oraz reklamy (m.in. na plakatach) w punktach sprzedaży sieci Makro Cash and Carry. Bohaterami reklam wykorzystywanych w kampanii są właściciele firm – budowlanej oraz cukierni – którzy prowadząc swoje interesy, korzystają z kart Visa Business.

W ramach kampanii przeprowadzona zostanie także atrakcyjna promocja wspólnie z siecią Praktiker, która rozpocznie się 23 października br. Szczegóły promocji zostaną przedstawione w momencie jej rozpoczęcia.

Możliwość wykorzystania materiałów reklamowych w komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.

Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MEC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij