Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza kampania Visa zachęcająca do płacenia kartami Visa Business

„Ty, Twój zespół i karta Visa Business” hasłem przewodnim kampanii reklamowej zachęcającej polskich przedsiębiorców do korzystania z kart Visa do użytku służbowego.
O autorze
1 min czytania 2015-09-30

29 września rozpoczęła się kampania, która ma zachęcać przedsiębiorców do korzystania z kart Visa Business, przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Visa stara się przekonać przedsiębiorców – m.in. poprzez odwołanie się do konkretnych sytuacji, w których mogą się znaleźć – że korzystanie z kart Visa Business pozwala na sprawne i szybkie działanie w prowadzeniu biznesu. Kampania potrwa do końca listopada br. i będzie obecna przede wszystkim w internecie, a także na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży w wybranych sieciach handlowych.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Ty, Twój zespół i karta Visa Business”, a jej głównym celem jest pokazanie przedsiębiorcom, że karta Visa Business ułatwi codzienne płatności zarówno im, jak i ich pracownikom. Korzystanie z karty Visa do użytku służbowego pozwala m.in. zminimalizować ryzyko utraty gotówki i koszty jej obsługi, dokonywać płatności szybko, bezpiecznie i wygodnie, płacić swobodnie dostawcom nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, także poprzez internet.

„Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią niezwykle istotny element gospodarki, a coraz ważniejsze w ich rozwoju okazuje się dzisiaj umiejętne zarządzanie finansami. Karty Visa Business mają wiele zalet umożliwiających przedsiębiorcom, a także zatrudnionym przez nich pracownikom, lepszą kontrolę nad firmowymi finansami i większą swobodę w realizowaniu płatności. Zależy nam na przedstawieniu tych zalet w sposób lekki i zrozumiały i tak też została skonstruowana nasza kampania” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

Reklamy Visa wyświetlane będą w różnych formach w branżowych portalach internetowych, m.in. dlahandlu.pl, e-hotelarz.pl czy egospodarka.pl. W ramach kampanii pojawią się też posty promocyjne w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów LinkedIn oraz reklamy (m.in. na plakatach) w punktach sprzedaży sieci Makro Cash and Carry. Bohaterami reklam wykorzystywanych w kampanii są właściciele firm – budowlanej oraz cukierni – którzy prowadząc swoje interesy, korzystają z kart Visa Business.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii przeprowadzona zostanie także atrakcyjna promocja wspólnie z siecią Praktiker, która rozpocznie się 23 października br. Szczegóły promocji zostaną przedstawione w momencie jej rozpoczęcia.

Możliwość wykorzystania materiałów reklamowych w komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MEC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się