Klasyczne poranki… z kawą Anatol

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Klasyczne poranki… z kawą Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br.

Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października w paśmie śniadaniowym TVP i TVN, a także przed serialem „Singielka” w TVN. Pełnoformatowy spot zobaczymy w listopadzie na platformie VOD Telewizji Polskiej, gdzie wystartuje kampania wizerunkowa. 

Działaniom w telewizji towarzyszy kampania radiowa na falach Radia ZET oraz online, w tym mobile, na Wp.pl. Kampanię poprzedził sampling produktowy w prasie handlowej, zrealizowany we wrześniu.

Wszystkie kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Brand Support. Spot reklamowy wyprodukowała Flota filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij