Chicago Bulls ogłasza 7-letnią współpracę z Cinkciarz.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chicago Bulls ogłasza 7-letnią współpracę z Cinkciarz.pl

Chicago Bulls ogłosiło nową, długoterminową umowę sponsorską z Cinkciarz.pl, jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Podpisana umowa to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu Chicago Bulls.

Umowa polskiej firmy i Bulls to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu. Z usług Cinkciarz.pl, lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa, instytucje oraz klienci indywidualni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chicago Bulls mają zaszczyt powitania Cinkciarz.pl w Chicago i w rodzinie Byków. Ta współpraca to pierwsza międzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w długotrwałej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroście. Chicago Bulls mają szczęście posiadania mocnej bazy fanów na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie - mówi Michael Reinsdorf, Prezydent i Dyrektor Generalny Chicago Bulls.

Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i uzyska tytuł Official Partner of the Chicago Bulls.

To historyczne wydarzenie dla polskiego biznesu. Jesteśmy pierwszą europejską firmą, która współpracuje z Chicago Bulls. Zespołem, który reprezentuje amerykańską historię. Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartości. To wytrwałość, pracowitość, odpowiedzialność. Mamy podobne marzenia. Dlatego związek Cinkciarz.pl, czyli najambitniejszego fintechu Europy oraz legendarnej drużyny koszykarskiej świata musi zaprocentować - komentuje Marcin Pióro, Prezes Zarządu spółki Cinkciarz.pl.

Cinkciarz.pl otrzyma prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie, reklamy wideo przed meczami, obecność na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, do organizacji nocy promocyjnych oraz opcję hospitality marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls w United Center.

Marka Cinkciarz.pl zostanie wyeksponowana w internetowych materiałach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych jak i meczów sezonu regularnego.

Cinkciarz.pl będzie też obecny na oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny Bulls. Strona internetowa Chicago Bulls jest jedną z trzech najczęściej odwiedzanych stron w NBA dzięki 3 milionom odsłon miesięcznie. Drużyna ma też ponad 21 milionów fanów w mediach społecznościowych.

Bulls i Cinkciarz.pl wspólnie zorganizują coroczną zabawę konkursową dla sympatyków drużyny z Chicago. Nagrodą będzie wycieczka do Europy dla dwóch osób. Zwycięzcy, podczas wyjazdu zorganizowanego w opcji all inclusive, wezmą udział m.in. w wydarzeniu sportowym w Polsce.

Chicago Bulls oraz spółka Cinkciarz.pl stworzą także program szkoleniowy dla dzieci i młodzieży grających w koszykówkę. Zostanie on skierowany do Polonii w Chicago. Właśnie to miasto jest jej największym skupiskiem poza granicami Polski.

Liczba Amerykanów polskiego pochodzenia w stanie Illinois sięga 1 miliona, a na Środkowym Zachodzie Stanów Zjednoczonych wynosi aż 3.2 miliona. Szczegóły programu zostaną ogłoszone podczas sezonu 2015/16.

Chicago Bulls to kultowa marka sportowa. Ma ponad 93 miliony fanów na całym świecie, którzy wiernie śledzą mecze na żywo.

Drużyna Chicago Bulls to sześciokrotny mistrz świata wchodzący w skład National Basketball Association (NBA). Sezon 2015/2016 jest 50 cyklem rozgrywek w historii zespołu i 21 rozgrywanym w United Center. Od otwarcia w 1994 r. obiekt gościł ponad 40 milionów ludzi.

NBA jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. W międzynarodowym badaniu obejmującym 18 państw została uznana najważniejszą amerykańską ligę sportową. Media społecznościowe NBA śledzi ponad 765 milionów osób na całym świecie.

Firma Cinkciarz.pl od 2010 r. z powodzeniem funkcjonuje w sektorze fintech. System rozwiązań, które oferuje to innowacyjny produkt finansowy w całości zaprojektowany i wdrożony przez zespół najlepszych specjalistów branży IT zatrudnionych w spółce. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe na świecie.

Cinkciarz.pl wprowadzi markę Conotoxia na międzynarodowe rynki. W pierwszej kolejności zrobi to w krajach w których nie obowiązuje wspólna, europejska waluta. Dzięki licencji instytucji płatniczej, spółka będzie oferować usługi płatnicze i wymiany walut. Cinkciarz.pl oraz Conotoxia będą funkcjonować równolegle wobec siebie. Nie zmieni się identyfikacja wizualna. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostają identyczne.

Pierwsze akcje promujące brand rozpoczynają się właśnie w Stanach Zjednoczonych. W Chicago Cinkciarz.pl ogłosił niedawno otwarcie pierwszego biura reprezentacyjnego w Ameryce Północnej przy 401 North Michigan Avenue.

W zorganizowanej w Chicago konferencji prasowej, podczas której ogłoszono podpisanie kontraktu udział wzięli m.in. byli prezydenci Polski.

Komentarze do podpisanej umowy:

Lech Wałęsa:

W 1989 r. Polska odzyskała wolność. Zerwaliśmy żelazną kurtynę, która oddzielała nas od reszty świata. Zaczęliśmy skomplikowany i mozolny proces budowy demokracji i wolnego państwa. To była długa i trudna droga. Czekało na nas wiele wyzwań i wyrzeczeń, ale również satysfakcji i wspaniałych przygód. Włożyliśmy mnóstwo wysiłku, aby pokonać dystans, który dzielił nas od państw Zachodu. Od podstaw budowaliśmy gospodarkę rynkową. Kraj, który sobie wymarzyliśmy. Było warto. Bo Polska to kraj zdolnych ludzi, którzy potrafią kreować wspaniałe rozwiązania. Cinkciarz.pl jest tego doskonałym przykładem. Nie dokonalibyśmy takiego rozwoju, nie pokonalibyśmy tej drogi i nie dotarlibyśmy do tego miejsca, gdyby nie ludzie, którzy tworzą tak genialne przedsiębiorstwa. Chciałbym pogratulować jej założycielom wizji i konsekwencji w realizacji postawionych celów. Cinkciarz.pl to prywatna firma. To spółka, którą tworzą ludzie z pasją. Dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Zarażają entuzjazmem, wiarą w możliwości. Jestem przekonany, że u boku najpoważniejszych partnerów, w myśl zasad solidarności, przetrą szlaki dla kolejnych polskich przedsiębiorstw. Wyznaczą miejsce Polski na międzynarodowych rynkach.

Jestem pełen uznania dla dokonań osiągniętych przez Cinkciarz.pl. Dzięki nowatorskim pomysłom, nowoczesnym technologiom, dzięki takiemu zaangażowaniu Polska transformacja gospodarcza zakończyła się powodzeniem. Przez lata wkładaliśmy ogromny wysiłek w to, aby stworzyć w kraju klimat przyjazny biznesowi. Przez kolejne dekady robiliśmy wszystko, aby ściągnąć do niego zagranicznych inwestorów.

Udało nam się zbudować Zachód w Polsce, teraz firmy takie jak Cinkciarz.pl budują pozycję Polski na świecie.

Bronisław Komorowski:

Umowa otwiera niezwykłe perspektywy na rynku amerykańskim i światowym przed kolejną polską firmą. Wszyscy wiemy, że firma Google jest największą wyszukiwarką na świecie. Wszyscy wiemy, że Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym. Dlatego mamy przekonanie, że i Cinkciarz.pl i Conotoxia rozwiną się w potężną platformę łączącą usługi płatności, przelewów, przekazów z wymianą walut. Pieniądz to też towar. Można na nim zarabiać.

Piotr Kiciński o kontrakcie z Chicago Bulls:

Piotr Kiciński o Cinkciarz.pl, pionierskim serwisie wymiany walut:

Piotr Kiciński o wprowadzeniu marki Conotoxia:

Wnętrze hali United Center podczas konferencji prasowej.

Hala United Center z zewnątrz.

Chicago Bulls ogłasza 7-letnią współpracę z Cinkciarz.pl. Na zdj. od lewej:
Toni Kukoc, Special Advisors to the President & COO of of the Chicago Bulls
Scott Sonnenberg, Vice President of Corporate Sales of the Chicago Bulls
Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl
Bronisław Komorowski, były prezydent Polski
Lech Walesa, były prezydent Polski, laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 1983 roku
John Paxson, Executive Vice President – Basketball Operations of the Chicago Bulls 

Prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa w towarzystwie cheerleaderek zespołu Chicago Bulls.

Chicago Bulls ogłasza 7-letnią współpracę z Cinkciarz.pl. Na zdj. od lewej:
Lech Wałęsa, były prezydent Polski, laureat Pokojowej Nagrody Nobla w 1983 roku
Bronisław Komorowski, były prezydent Polski
Scott Sonnenberg, Vice President of Corporate Sales of the Chicago Bulls
Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl
Chuck Swirsky, Broadcaster, prowadzący konferencję

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij