Spokojnie - to tylko budowa, czyli nowa kampania firmy KRISPOL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spokojnie - to tylko budowa, czyli nowa kampania firmy KRISPOL

W Internecie oglądać można od kilkunastu dni nowe spoty reklamowe czołowego producenta bram, okien i rolet. Są one częścią kampanii „KRISPOL - Gwarancja Twojego spokoju”.

Akcja obu spotów toczy się w punkcie sprzedaży produktów KRISPOL. Nie byłoby w tym zapewne nic zaskakującego, gdyby nie zaproszenie do udziału w nagraniu wyjątkowych artystów. W role bohaterów filmów wcieliła się Karolina Kuras z kabaretu „Babeczki z rodzynkiem” oraz Bartosz Klauzinski i Michał Zenkner - członkowie Kabaretu K2. W efekcie współpracy artystów z firmą powstały dwa niezwykłe dla branży budowlanej filmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Utrzymane w zabawnej konwencji spoty nawiązują do sytuacji, w której prędzej czy później znajduje się niemal każdy inwestor budujący czy remontujący dom. Będąc zmuszonym do ciągłego poszukiwania i podejmowania trudnych decyzji marzy o chwili spokoju. Rozwiązaniem okazuje się być odrobina dystansu do siebie i doradca handlowy, który bezbłędnie rozwiąże najtrudniejsze problemy związane z wyborem odpowiednich produktów .

Kampania wpisuje się w strategię „KRISPOL Bliżej Ciebie”, którą firma obrała kilka lat temu decydując się na utrwalanie wizerunku firmy eksperckiej, przyjaznej klientowi. Firma na co dzień wspiera klientów w wyborze produktów dostosowanych do ich potrzeb, między innymi publikując liczne filmy i porady eksperckie.  Producent stawia także na współpracę z zaufanymi i profesjonalnymi dystrybutorami.

Spoty, reklamujące między innymi bogatą ofertę kolorystyczną oraz produkty energooszczędne firmy, zadebiutowały w Internecie w pierwszej połowie września. Komunikacja wsparta została również kampanią mailingową banerową i AdWords oraz spotami sponsorskimi na antenie radia RMF FM. 

Kampania i spoty reklamowe powstały przy współpracy z agencją KIWIGROUP. Za realizację spotów video odpowiedzialna jest dom produkcyjny Motion Brand, a nad koordynacją akcji w Internecie czuwa firma Max Roy. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij