TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Spójrz w przyszłość” – OKNOPLAST z nową strategią marki

OKNOPLAST zmienia dotychczasową strategię marki. Hasło „Wybierz eksperta” zastępuje claimem „Spójrz w przyszłość”. Za nową strategię, claim i identyfikację wizualną odpowiada Eskadra.
O autorze
1 min czytania 2015-10-09

OKNOPLAST, jeden z czołowych producentów stolarki okiennej, wdraża nową strategię marki, która opiera się na najmocniejszym atucie firmy – innowacyjności i designie produktów. Rozumiana jest ona z jednej strony jako kreowanie trendów produktowych, z drugiej jako odpowiadanie na nowe potrzeby konsumentów. – Zmiany w takim ujęciu traktowane są jako podejście całościowe. OKNOPLAST ulepsza nie tylko produkty wykorzystując najnowsze technologie, ale także cały proces obsługi klienta, zgodnie z trendami user experience – mówi Dominik Gil, CEO Eskadry.

Nowa strategia marki to przede wszystkim nowy sposób komunikacji z klientami i ich obsługi. OKNOPLAST wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, przełamując bariery komunikacyjne, pomaga zrozumieć kategorię i dokonać najlepszego wyboru, mówiąc prostym i zrozumiałym językiem korzyści. Oszczędny minimalizm i prosty język korzyści to jedne z głównych założeń komunikacji marki na wszystkich rynkach.

Wraz z nową strategią dla marki, zmienił się też brand claim. Dotychczasowe hasło „Wybierz eksperta” zastąpiło nowe – „Spójrz w przyszłość”. Nowy claim z jednej strony odwołuje się do wyobraźni klientów i ich marzeń dotyczących przyszłości, z drugiej akcentuje innowacyjne rozwiązania produktowe, nowoczesny design i świeże podejście firmy do konsumenta.

Eskadra jest także autorem nowej identyfikacji wizualnej marki. Dokonano korekty wszystkich elementów systemu, tj. logotypu, akcydensów, systemu oznakowania pojazdów i salonów sprzedaży oraz materiałów reklamowych. Najważniejszymi elementami nowego, odświeżonego systemu identyfikacji jest uproszczona i bardziej nowoczesna forma wspomnianych wyżej elementów, zmiana kolorystyki, z odcieni niebieskiego, na ciepły grafit oraz ujednolicenie typografii i layoutu wszystkich materiałów komunikacyjnych. – Zmiana systemu identyfikacji wizualnej miała na celu uproszczenie i dostosowanie go zarówno do panujących trendów, jak i do rosnącej pozycji OKNOPLASTU na wszystkich eksplorowanych przez firmę rynkach, podkreślając jakość i wysoki standard oferowanych produktów – wyjaśnia Dominik Gil.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efekty współpracy OKNOPLAST i Eskadry są już widoczne w pierwszych materiałach reklamowych, zarówno dla klientów jak i partnerów biznesowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się