Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

herbatarozgrzewa.pl: TEEKANNE przeciw przymrozkom

19 listopada wystartowała ogólnopolska akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom. Firmowe hostessy będą rozgrzewały kierowców aromatycznymi herbatami NERO i EARL GREY aż w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.
O autorze
1 min czytania 2012-11-19

Firma TEEKANNE Polska rzuca wyzwanie pogodzie i wspiera kierowców rano w godzinach 7 – 9  i po południu od 16 do 18 , czyli w drodze z pracy i po pracy.

– Gwałtowne ochłodzenie ostatnich dni było impulsem do tej decyzji – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska  –  bo przecież nic tak nie rozgrzewa jak dobra herbata, zwłaszcza czarna z cytryną lub szczególnie lubiana przez naszych konsumentów Earl Grey. Taką herbatę serwujemy na zakorkowanych skrzyżowaniach pięciu polskich miast, w ramach naszej ogólnopolskiej akcji pod hasłem herbatarozgrzewa.pl. Akcję wspiera medialnie agencja 365 PR oraz stacja radiowa RMF MAXXX z Grupy RMF

Herbatarozgrzewa.pl to też specjalny, interaktywny serwis www, który ułatwia nawigację do miejsc w których rozgrzewa herbata TEEKANNE, prezentuje nowe smaki marki, oraz kampanię reklamową z Adamem Małyszem w roli głównej.

– Akcja herbatarozgrzewa.pl to jeden z projektów w ramach kampanii reklamowej firmy na sezon 2012 / 2013 –  mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska  – w telewizyjnej reklamie marki wystąpił ponownie ambasador naszej marki Adam Małysz, który poleca  nowe smaki. Natomiast poza telewizją planujemy wiele dodatkowych projektów i  niespodzianek dla fanów marki i nie tylko. Już dziś zapraszamy też na nasz profil na Facebooku facebook.com/herbatateekanne, gdzie można na bieżąco śledzić wszystkie nowości związane z marką – dodaje Rymski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj