Firma TEEKANNE Polska rzuca wyzwanie pogodzie i wspiera kierowców rano w godzinach 7 - 9 i po południu od 16 do 18 , czyli w drodze z pracy i po pracy.
- Gwałtowne ochłodzenie ostatnich dni było impulsem do tej decyzji - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska - bo przecież nic tak nie rozgrzewa jak dobra herbata, zwłaszcza czarna z cytryną lub szczególnie lubiana przez naszych konsumentów Earl Grey. Taką herbatę serwujemy na zakorkowanych skrzyżowaniach pięciu polskich miast, w ramach naszej ogólnopolskiej akcji pod hasłem herbatarozgrzewa.pl. Akcję wspiera medialnie agencja 365 PR oraz stacja radiowa RMF MAXXX z Grupy RMF
Herbatarozgrzewa.pl to też specjalny, interaktywny serwis www, który ułatwia nawigację do miejsc w których rozgrzewa herbata TEEKANNE, prezentuje nowe smaki marki, oraz kampanię reklamową z Adamem Małyszem w roli głównej.
- Akcja herbatarozgrzewa.pl to jeden z projektów w ramach kampanii reklamowej firmy na sezon 2012 / 2013 - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager firmy Teekanne Polska - w telewizyjnej reklamie marki wystąpił ponownie ambasador naszej marki Adam Małysz, który poleca nowe smaki. Natomiast poza telewizją planujemy wiele dodatkowych projektów i niespodzianek dla fanów marki i nie tylko. Już dziś zapraszamy też na nasz profil na Facebooku facebook.com/herbatateekanne, gdzie można na bieżąco śledzić wszystkie nowości związane z marką - dodaje Rymski.