„Moc nagród od Niebieskiego Misia” – akcja promocyjna Nestlé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Moc nagród od Niebieskiego Misia” – akcja promocyjna Nestlé

Trwa ogólnopolska akcja promocyjna Nestlé pod hasłem „Moc nagród od Niebieskiego Misia”. Akcja obejmuje loterię oraz promocję z nagrodami gwarantowanymi.

Loteria potrwa do 28 marca 2016 r. W losowaniach Nagród Dwutygodniowych do wygrania jest 150 niebieskich fotelików marki Maxi-Cosi model Tobi. W przypadku Nagrody Głównej do wygrania są 3 samochody marki Renault model Clio Grandtour. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić co najmniej 3 produkty Nestlé z Niebieskim Misiem potwierdzone jednym paragonem i dokonać zgłoszenia na stronie internetowej www.niebieskimis.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Równolegle trwa promocja „Moc nagród od Niebieskiego Misia” z nagrodami gwarantowanymi. Każdy, kto dokona zakupu co najmniej piętnastu oznaczonych produktów promocyjnych i zarejestruje je na stronie otrzyma jeden z 5000 niebieskich kocyków z wizerunkiem Niebieskiego Misia. Promocja potrwa do wyczerpania nagród.

Akcja promocyjna jest wspierana przez działania reklamowe w prasie i internecie, w tym na fanpage’u „Nestlé - Zdrowy Start w Przyszłość”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij