Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Purple Day 2015: SMART DATA – BIG OPPORTUNITIES. Przekuj dane w sukces marki!

Wielkimi krokami zbliża się Purple Day 2015 – coroczna konferencja branżowa, organizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Temat przewodni piątej edycji spotkania to SMART DATA – BIG OPPORTUNITIES. Przekuj dane w sukces marki!
O autorze
2 min czytania 2015-10-15

Tradycyjnie już, Purple Day będzie miejscem spotkań i dyskusji w gronie ekspertów rynku mediów. W tym roku również nie zabraknie znamienitych gości i inspirujących prelekcji. Wydarzenie odbędzie się we wtorek, 20 października br. w Cinema City Arkadia. Szczegóły na stronie.

Tematyka tegorocznego Purple Day będzie dotyczyć danych – skupimy się na tym, które dane warto gromadzić oraz jak je analizować i właściwie wykorzystywać, aby stanowiły strategiczne wsparcie w komunikacji marek.

W programie wydarzenia m.in. wystąpienia Keynote Speakerów, a wśród nich dr David Stillwell, Deputy Director, The Psychometrics Centre, University of Cambridge oraz Vesselin Popov, Development Strategist, The Psychometrics Centre, University of Cambridge. Tradycyjnie już na Purple Day gościć będzie także przedstawiciel sieci Mindshare – James Chandler, Global Mobile Director, Mindshare Worldwide. W ramach spotkania zaplanowano także dwa moduły prezentacyjno-dyskusyjne, które dostarczą inspirujących case’ów oraz ciekawych i merytorycznych dyskusji w temacie smart data. Eksperci Mindshare Polska pochylą się nad tematem danych z perspektywy domu mediowego, analizując ich wpływ na działalność strategów. W kolejnej części zaproszeni praktycy marketingu i rynku mediów ‒ m.in. Łukasz Wejchert, założyciel Grupy Dirlango, Marek Seralis, Wicedyrektor Departamentu Marketingu, mBank, a także Marcin Łaciak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Digital Virgo ‒ przedstawią przykłady efektywnego wykorzystania wielu źródeł danych i informacji w rozwoju biznesu.

Piąty już raz spotykamy się w gronie praktyków marketingu. Naszym celem niezmiennie jest uważne obserwowanie i współtworzenie rynku mediów poprzez poszukiwanie efektywnych i nowatorskich rozwiązań. W tym roku chcemy skupić się na smart data, pokazując że jest to zagadnienie o ogromnym potencjalne. Analizując poszczególne case’y przekonamy się, że wykorzystywanie big data w budowaniu przewagi konkurencyjnej to nie tylko – jak mogłoby się zdawać – domena globalnych gigantów. Zaproszeni goście, światowej klasy specjaliści w swoich dziedzinach to niezbędny i bardzo wartościowy element naszej konferencji. Tym bardziej nam miło, że w tym roku do prelegentów dołączą dr David Stillwell i Vesselin Popov z Centrum Psychometrycznego Uniwersytetu Cambridge, którzy na co dzień analizują dane psychometryczne oraz badają zachowania w mediach społecznościowych, a także James Chandler, przedstawiciel Mindshare Worldwide, uznany za jedną z 50 najbardziej wpływowych osób w branży mobilnego marketingu – powiedział Adrian Kawecki, CEO,  Mindshare Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wzorem ubiegłego roku, do dyspozycji uczestników konferencji zostanie oddany FunPark Technologiczny wspólna przestrzeń, w której swoje rozwiązania przedstawiają Partnerzy i Wystawcy Purple Day. Prezentowane będą m.in. system monitoringu reklamy display w Internecie od Goldbach Audience Poland, ciekawe wyniki dotyczące rynku mobile prezentowane przez Spicy Mobile czy rozwiązania Digital Virgo oraz TargeDS pokazujące ruch uczestników po przestrzeni konferencji na podstawie danych z beaconów.

Purple Day 2015 odbędzie we wtorek, 20 października 2015 r. w Cinema City Arkadia. Całodzienna konferencja rozpoczyna się o godz. 9:00. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie. Udział w spotkaniu jest możliwy wyłącznie po okazaniu zaproszenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się