Felix prowadzi multimedialną kampanię wspierającą Felix Sensation Sauce Surprise, nowy wariant mokrej karmy w sosie. Akcję wspierają działania niestandardowe w galeriach handlowych w pięciu największych miastach Polski. Marka zaprojektowała specjalne stoiska wyposażone w tzw. miaukomaty (chętni mogą miauknąć, by otrzymać próbkę karmy) oraz w Oculus Rift, czyli okulary do wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają zainteresowanym spojrzeć na świat z perspektywy kota. Założenie Oculus Rift umożliwia wcielenie się w postać sprytnego Feliksa, który przemieszcza się po mieszkaniu w poszukiwaniu karmy. Pomysłodawcą akcji jest MEC, za dostarczenie technologii VR odpowiada Vrealis.com.
Kampania ATL komunikująca Felix Sensation Sauce Surprise obejmuje reklamę w telewizji, internecie oraz na nośnikach OOH.
Zobacz również
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]