Grupa Advertis dla MODO Domów Mody

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Advertis dla MODO Domów Mody

Na 17 października zaplanowane zostało otwarcie MODO Domów Mody. Obiekt zlokalizowany przy ulicy Łopuszańskiej 22 to pierwszy w Polsce butikowy koncept modowego centrum zakupowego.

Poszukiwacze trendów znajdą tu nie tylko kolekcje najzdolniejszych polskich projektantów, lecz także design na światowym poziomie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aranżacja przestrzeni obrazuje zupełnie nowe podejście do klienta. Powierzchnia handlowa zajmująca 16 000m2 podzielona została na trzy strefy tematyczne: Pop Fashion – moda popularna, Brand Fashion – strefa marek, Art Fashion – strefa designu. Taka kategoryzacja to dbałość o jakość czasu spędzonego na zakupach. Przestrzeń ma odpowiadać potrzebom klientów o sprecyzowanych oczekiwaniach oraz dawać wskazówki tym poszukującym inspiracji.

Za oznakowanie zewnętrzne MODO Domów Mody odpowiedzialna była Grupa Advertis. To pierwszy, realizowany na tak dużą skalę projekt dla branży retail w portfolio firmy. Zakres prac obejmował kompleksowe obrandowanie galerii handlowej – projekt, wykonanie i montaż wielkoformatowych elementów identyfikacji wizualnej. Elewację budynku zdobi dwanaście równomiernie podświetlanych, odpornych na warunki atmosferyczne lightboxów. Nośniki o wymiarach sześć na dziewięć metrów oparte są na nowoczesnej konstrukcji profili, która umożliwia sprawną wymianę grafik.

Uwagę odwiedzających przykuwa także niemal dwumetrowy logotyp doskonale widoczny na frontowej części budynku. Warto podkreślić, że została tu zastosowana technologia giętych liter, tak aby logotyp dobrze prezentował się na tle półkolistej elewacji – mówi Aldona Strup, odpowiedzialna za realizację po stronie Grupy Advertis. Łącznie wykonane zostały trzy logotypy przestrzenne Domów Mody na elewacji budynku oraz kolejny usytuowany na pasie zieleni przed galerią. Efektem pracy Advertis wewnątrz obiektu jest aranżacja restauracji w strefie Food Court, logotypy najemców – Pierre Cardin i Attraction Paris oraz wielkoformatowe grafiki reklamowe.

Uroczyste otwarcie MODO Domów Mody odbędzie się 17 października.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij