Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polska w ćwierćfinale, a kto mistrzem?

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej rozpoczynają się już dzisiaj. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jak Polacy wypadliby na turnieju, w którym zamiast goli zdobywałoby się lajki, share’y i komentarze.
O autorze
1 min czytania 2012-06-08

Polska jest jednym z największych w Europie rynków social mediowych. W naszym kraju coraz więcej osób posiada konta w serwisach społecznościowych. Liderem wśród polskich portali społecznościowych jest Facebook. Jest to najważniejszy portal społecznościowych w Europie i na świecie. Przy okazji EURO 2012 sprawdziliśmy, jak polski Facebook wygląda na tle innych krajów europejskich.

Pod względem liczby użytkowników Polska jest szóstym krajem wśród uczestników EURO 2012. Jednak ten wskaźnik jest bardzo silnie powiązany z liczbą mieszkańców państw, a więc uznaliśmy, iż nie może być przedmiotem rozgrywek w naszych Facebookowych mistrzostwach Europy. Walutą w tym turnieju będzie więc wskaźnik przyrostu liczby użytkowników Facebooka. Na podstawie danych serwisu Socialbakers.com ustaliliśmy, w których państwach liczba użytkowników portalu wzrosła w ostatnich sześciu miesiącach w najwyższym stopniu. W oparciu o te dane przygotowaliśmy infografikę prezentującą drabinkę turnieju według zasad i podziału na grupy – dokładnie takie, jak na EURO. Kto został mistrzem Europy? Które miejsce przypadło Polsce? Zapraszamy do oglądania! 

Autorem infografiki jest agencja Mint Media – agencja interaktywna, oferująca zintegrowane strategie marketingowe w sferze social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj