Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agnieszka Jaworska jako Brand Commerce Consulting Head w Hypermedia

W październiku Agnieszka Jaworska rozpoczęła pracę na nowo utworzonym stanowisku Brand Commerce Consulting Head w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network. Wcześniej pracowała m.in. Samsung Electronics Polska oraz Acxiom.
O autorze
1 min czytania 2015-10-20

Agnieszka w Hypermedia zajmie się przygotowywaniem kompleksowych strategii i rozwiązań biznesowych klientów agencji oraz grupy Dentsu Aegis Network, w oparciu o dane konsumenckie oraz procesy komunikacji bezpośredniej z klientami, wykorzystując narzędzia z obszaru eCRM. Jaworska będzie pracować w zespole odpowiedzialnym za eCommerce i Brand Commerce, w którego skład wchodzą Michał Kreczmar, eCommerce Director oraz Anna Lasmanowicz, eCommerce Consultant.

Odkąd postawiliśmy na strategię Brand Commerce, nie przestajemy się rozwijać – tak od strony planowania i realizowania licznych projektów dla polskich i globalnych klientów, jak i od strony poszerzania kompetencji w Hypermedia. Doświadczenie i pasja Agnieszki w obszarze wykorzystania danych w projektach marketingowych i biznesie pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w czasach konwergencji mediów i kanałów komunikacji. – Komentuje Agata Szeliga Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar.

Jaworska od kilkunastu lat z pasją łączy świat marketingu, danych i technologii, kreując rozwiązania pracujące na konkretne cele biznesowe. Pierwsze projekty oparte o dane konsumenckie realizowała zaraz po wejściu w życie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, kiedy świat wyglądał zupełnie inaczej. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując m.in. dla międzynarodowych klientów korporacji Acxiom. Ostatnio zarządzała kompleksowo programem CRM w firmie Samsung, gdzie odpowiadała za integrację danych konsumenckich oraz proces komunikacji bezpośredniej z klientami za pomocą narzędzi CRM.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj