Wojciech Kowalczyk przeszedł do Liquid z agencji Walk, wcześniej pracował także w agencjach Arip, Goahead i Linea Recta.
Łukasz Owczarski był związany przez 5 lat z K2 Internet, pracował także w wydawnictwie Polska Press i jej wewnętrznej agencji Workking. Prowadził też własną agencję interaktywną Media Generla.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Liquid, część kreatywna MEC, zajmuje się kreacją reklamową, głównie na potrzeby nowych mediów oraz projektami branded content.