Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wojciech Kowalczyk i Łukasz Owczarski odpowiadają za projekty multimedialne w Liquid (MEC)

Do Liquid, części kreatywnej MEC, dołączyli Wojciech Kowalczyk i Łukasz Owczarski. Obaj obejmują stanowiska senior account managerów i zajmą się prowadzeniem multimedialnych projektów dla klientów agencji.
O autorze
0 min czytania 2015-10-23

Wojciech Kowalczyk przeszedł do Liquid z agencji Walk, wcześniej pracował także w agencjach Arip, Goahead i Linea Recta.

Łukasz Owczarski był związany przez 5 lat z K2 Internet, pracował także w wydawnictwie Polska Press i jej wewnętrznej agencji Workking. Prowadził też własną agencję interaktywną Media Generla.

Liquid, część kreatywna MEC, zajmuje się kreacją reklamową, głównie na potrzeby nowych mediów oraz projektami branded content.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj