TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hit od T-Mobile: nowa kampania reklamowa

„Hit od T-Mobile” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej operatora, która rozpocznie się jutro, 24 października. Tytułowy Hit to nie tylko nawiązanie do formuły spotów, opartych o znane szlagiery muzyczne, ale także ich przekazu.
O autorze
1 min czytania 2015-10-23

Wskazywać one będą konkretne, skoncentrowane na kliencie inicjatywy podejmowane przez operatora.

Nowy format reklamowy T-Mobile, będzie odzwierciedlał zmianę podejścia zarówno do oferty, jak i obsługi klientów. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności, a ich pierwsze efekty (oraz komunikujące je spoty reklamowe) – teraz skierowane do rynku małych i średnich przedsiębiorstw przedstawi już w sobotę.

Startująca kampania wyróżniać się będzie nie tylko angażującym formatem. Otworzy ją bowiem umieszczone we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach oświadczenie podpisane przez nowego Prezesa T-Mobile Polska – Adama Sawickiego. W skierowanych do klientów słowach zapowiedziane zostaną pierwsze proklienckie inicjatywy operatora, ale przede wszystkim obietnica absolutnej koncentracji na zadowoleniu i satysfakcji klienta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nową kampanię teasuje 10-sekundowy spot emitowany w TV i mediach online już od 17-go października. Przygotowujący się do wyjścia na scenę Tomasz Kot i słyszalne w tle odgłosy rozemocjonowanej publiczności stanowią dobrą zapowiedź tego, co aktor zaprezentuje w kolejnych filmach reklamowych.

Dwa nowe spoty pojawią się w TV i online już od 24 października. Adresowane do małych i średnich firm, będą uwypuklać zmianę standardu obsługi i ofertę dopasowaną do ich potrzeb.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Teledysk do pierwszego „Hitu od T-Mobile” zatytułowanego „Przywileje dla stałych klientów”, rozgrywa się w scenerii nowoczesnej pracowni stolarsko-tapicerskiej. Występujący w roli właściciela Tomasz Kot śpiewająco komunikuje zalety nowej oferty dla stałych klientów i informuje, że od teraz stali klienci T-Mobile otrzymają zawsze lepszą propozycję niż nowi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W tej samej konwencji utrzymano drugi „Hit od T-Mobile”: „Wszystkie sprawy od ręki”. Tym razem występujący w roli mechanika samochodowego Tomasz Kot, wspólnie z pozostałymi pracownikami zakładu podkreśla nowe standardy obsługi w T-Mobile. Dzięki dostępnemu i skutecznemu serwisowi (9 na 10 spraw załatwionych w pierwszym kontakcie) właściciele mogą skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne, a więc prowadzeniu swojego biznesu.

Kampanię wspierają dodatkowe działania, które obejmują prasę, radio, kanały społecznościowe, owned media, reklamę wielkoformatową OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, która oprócz reklam telewizyjnych przygotowała komunikację outdoorową oraz spoty radiowe. Za planowanie i zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiadał Starcom Mediavest Group (SMG). Przygotowanie materiałów BTL powierzone zostało agencji G7, a działania w mediach społecznościowych agencji Blueberry.