Answear.com nowym klientem SMG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Answear.com nowym klientem SMG

Firma WearCo, wybrała agencję SMG do obsługi marki Answear.com w zakresie planowania i zakupu telewizji. Pierwsza kampania, którą dla internetowego sklepu odzieżowego Answear.com zrealizuje SMG, rozpocznie się w listopadzie.

SMG zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji w stacjach telewizyjnych oraz planowaniem i zakupem czasu reklamowego w TV do jesiennej kampanii. Agencja już rozpoczęła pracę dla nowego klienta. Kampania wystartuje w listopadzie. Oprócz rynku polskiego będzie również prowadzona w Rumunii, Czechach i na Słowacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zależało nam na wyborze agencji, która zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o te potrzeby przygotuje strategię i plan komunikacji Answear.com w telewizji. Oczywiście ostateczny sukces zależy od obu czynników: jakości kreacji spotu oraz precyzyjnie zaplanowanych emisji, ale wierzymy, że dzięki SMG jesteśmy świetnie przygotowani do naszych jesiennych planów reklamowych – powiedziała Joanna Kosman, Kierownik Marketingu Answear.com

Wartość kontraktu nie została ujawniona. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij