Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu

Zadaniem agencji było przygotowanie formatów digital do kampanii prelaunchowej i właściwego launchu nowego Mitsubishi Outlander. Kampania launchowa właśnie się rozpoczęła, potrwa do końca listopada.

Pierwsza, prelaunchowa część kampanii, miała na celu zachęcenie kierowców do odwiedzenia salonów Autoryzowanych Dealerów Mitsubishi podczas Dni Otwartych w dniach 17-18 października. Druga część działań, czyli rozpoczynająca się właśnie kampania launchowa, ma na celu zaprezentowanie zalet nowego Mitsubishi Outlander oraz zachęcenie potencjalnych klientów do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi samochodu na landing page'u kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania, prowadzona pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander. Jeszcze doskonalszy”, ma charakter zasięgowy i obejmuje m.in. największe portale ogólnotematyczne, social media oraz mobile.

Na potrzeby kampanii agencja IMAGINE przygotowała m.in. bannery html w wersjach dynamicznych z wideo oraz w wersjach statycznych, mailingi i grafiki do kanału social media oraz grafiki do wykorzystania na stronach internetowych Mitsubishi.

Kampania digital jest częścią szerszych działań wspierających obecnie debiut nowego Mitsubishi Outlander. Poza internetem działania marketingowe obejmują także telewizję, prasę, radio i billboardy.

Agencja IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od 2013, po wygraniu przetargu tego marketera na obsługę digital.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij