TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Innowacja – drugie imię marki Bonduelle

Wszyscy wiemy, że warzywa to podstawa codziennej zdrowej diety. Niestety rzadko mamy czas na czasochłonne gotowanie.
O autorze
1 min czytania 2015-10-27

Bonduelle, lider na rynku warzyw apertyzowanych oraz pionier we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, zaproponował nam nowe warzywne produkty, by dostarczyć organizmowi jeszcze więcej witamin, minerałów, smaku i chrupkości – warzywa Gotowane na Parze(w puszce) i Już Przygotowane Na parze (mrożone).

Już od 26 października marka wspiera swoje nowoczesne produkty w kampanii telewizyjnej, która potrwa aż do świąt Bożego Narodzenia. Niebawem pojawi się po raz pierwszy…w kinach, wspierana będzie też w internecie i w sklepach.

„Praca, stanie w korkach, zakupy – wszystko to powoduje, że mamy coraz mniej czasu. To najczęstsza przyczyna niewłaściwego odżywiania. Mało kto z nas ma czas, by po pracy przygotować pełnowartościowy posiłek. Jednocześnie coraz bardziej zależy nam, aby jeść zdrowo. To szczególnie ważne jesienią i zimą, kiedy odporność organizmu obniża się, a my potrzebujemy więcej minerałów i witamin.” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle Polska. Jak jeść zdrowo, gdy nie mamy czasu? Bonduelle wprowadziło na rynek Produkty Gotowane Na parze w gamie puszek i mrożonek oferujące łatwość i szybkość w przygotowaniu: wystarczy je otworzyć, by cieszyć się ich smakiem, chrupkością i aromatem.

Już od poniedziałku 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób (78% populacji), i pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, a także w internecie we współpracy z serwisami kulinarnymi. Działania promocyjne dla kukurydzy Bonduelle bez dodatku cukru będą też prowadzone bezpośrednio w sklepach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku po raz pierwszy kampania TV będzie również wzmocniona obecnością na dużym ekranie we współpracy z siecią kin Cinema City.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, natomiast za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się