Innowacja – drugie imię marki Bonduelle

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Innowacja – drugie imię marki Bonduelle

Wszyscy wiemy, że warzywa to podstawa codziennej zdrowej diety. Niestety rzadko mamy czas na czasochłonne gotowanie.

Bonduelle, lider na rynku warzyw apertyzowanych oraz pionier we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, zaproponował nam nowe warzywne produkty, by dostarczyć organizmowi jeszcze więcej witamin, minerałów, smaku i chrupkości – warzywa Gotowane na Parze(w puszce) i Już Przygotowane Na parze (mrożone).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Już od 26 października marka wspiera swoje nowoczesne produkty w kampanii telewizyjnej, która potrwa aż do świąt Bożego Narodzenia. Niebawem pojawi się po raz pierwszy…w kinach, wspierana będzie też w internecie i w sklepach.

„Praca, stanie w korkach, zakupy – wszystko to powoduje, że mamy coraz mniej czasu. To najczęstsza przyczyna niewłaściwego odżywiania. Mało kto z nas ma czas, by po pracy przygotować pełnowartościowy posiłek. Jednocześnie coraz bardziej zależy nam, aby jeść zdrowo. To szczególnie ważne jesienią i zimą, kiedy odporność organizmu obniża się, a my potrzebujemy więcej minerałów i witamin.” - mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle Polska. Jak jeść zdrowo, gdy nie mamy czasu? Bonduelle wprowadziło na rynek Produkty Gotowane Na parze w gamie puszek i mrożonek oferujące łatwość i szybkość w przygotowaniu: wystarczy je otworzyć, by cieszyć się ich smakiem, chrupkością i aromatem.

Już od poniedziałku 26 października na ekranach telewizyjnych ponownie zagości kampania reklamowa Bonduelle. Kampania dotrze do blisko 30 mln osób (78% populacji), i pojawi się w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacjach tematycznych, a także w internecie we współpracy z serwisami kulinarnymi. Działania promocyjne dla kukurydzy Bonduelle bez dodatku cukru będą też prowadzone bezpośrednio w sklepach.

W tym roku po raz pierwszy kampania TV będzie również wzmocniona obecnością na dużym ekranie we współpracy z siecią kin Cinema City.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, natomiast za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij