Piosenki reklamowe – czy Wam też wpadły w ucho?

Piosenki reklamowe – czy Wam też wpadły w ucho?
Hit od T-mobile to nazwa nowej kampanii telefonii komórkowej. Słowo „hit” pojawia się w niej nieprzypadkowo. T-mobile przygotował dwa spoty reklamowe bazujące na znanych i lubianych przebojach muzycznych. Śpiewa (a nawet tańczy!) Tomasz Kot.
O autorze
1 min czytania 2015-10-27

Zdjęcie royalty free z Fotolia

W rezultacie powstały dwie, bardzo przyjemne w odbiorze reklamy:


Rymy może nie powalają: co za życie-nie uwierzycie, bez czekania-nerwów szarpania itp. Całość niemniej wpada w ucho.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tomasza Kota znamy już z podobnej roli z popularnej w swoim czasie reklamy Netii:

Piosenki w reklamach bawią nas od niepamiętnych czasów. Wiele z nich ma także okropną tendencję wwiercania się w nasz mózg, nawet jeżeli dana reklama nie do końca przypadła nam do gustu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa kampania T-mobile skłoniła nas do przypomnienia kilku z nich – wybór jak najbardziej subiektywny 🙂

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W pierwszej kolejności pomyśleliśmy o Smakowitej – reklamie margaryny z romansem w tle 😉

Nie inaczej było z niezapomnianą i „chwytającą za serce” Zupą Romana 😉

W podobny sposób swoją melodią zaraziło nas Oreo :

Czy jest tu ktoś, kto nie zna piosenki Jogobelli? Bardzo w to wątpimy!

Jaki radość ma smak? To chyba również wszyscy wiedzą dzięki Margaret 😉

Z sentymentu dodamy do tego zestawienia również czerwonego kapturka w wykonaniu Zbigniewa Wodeckiego:

Aby nie obciążać już zbytnio Waszych komputerów do zostawienia dodamy już tylko dwie piosenki zagraniczne – po odsłuchaniu z pewnością zrozumiecie nasz wybór 🙂


Jeżeli przychodzi Wam coś jeszcze do głowy – dawajcie znać w komentarzach. Wykorzystamy w następnym zestawieniu 😉

 

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu