TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piosenki reklamowe – czy Wam też wpadły w ucho?

Piosenki reklamowe – czy Wam też wpadły w ucho?
Hit od T-mobile to nazwa nowej kampanii telefonii komórkowej. Słowo „hit” pojawia się w niej nieprzypadkowo. T-mobile przygotował dwa spoty reklamowe bazujące na znanych i lubianych przebojach muzycznych. Śpiewa (a nawet tańczy!) Tomasz Kot.
O autorze
1 min czytania 2015-10-27

Zdjęcie royalty free z Fotolia

W rezultacie powstały dwie, bardzo przyjemne w odbiorze reklamy:


Rymy może nie powalają: co za życie-nie uwierzycie, bez czekania-nerwów szarpania itp. Całość niemniej wpada w ucho.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tomasza Kota znamy już z podobnej roli z popularnej w swoim czasie reklamy Netii:

Piosenki w reklamach bawią nas od niepamiętnych czasów. Wiele z nich ma także okropną tendencję wwiercania się w nasz mózg, nawet jeżeli dana reklama nie do końca przypadła nam do gustu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa kampania T-mobile skłoniła nas do przypomnienia kilku z nich – wybór jak najbardziej subiektywny 🙂

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W pierwszej kolejności pomyśleliśmy o Smakowitej – reklamie margaryny z romansem w tle 😉

Nie inaczej było z niezapomnianą i „chwytającą za serce” Zupą Romana 😉

W podobny sposób swoją melodią zaraziło nas Oreo :

Czy jest tu ktoś, kto nie zna piosenki Jogobelli? Bardzo w to wątpimy!

Jaki radość ma smak? To chyba również wszyscy wiedzą dzięki Margaret 😉

Z sentymentu dodamy do tego zestawienia również czerwonego kapturka w wykonaniu Zbigniewa Wodeckiego:

Aby nie obciążać już zbytnio Waszych komputerów do zostawienia dodamy już tylko dwie piosenki zagraniczne – po odsłuchaniu z pewnością zrozumiecie nasz wybór 🙂


Jeżeli przychodzi Wam coś jeszcze do głowy – dawajcie znać w komentarzach. Wykorzystamy w następnym zestawieniu 😉

 

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu