Relacja z #e-biznes festiwal 2012

W dobie nowych technologii, ekspansji smartphonów i działań marketingowych docierających swoim przekazem do praktycznie każadego użytkownika, #e-biznes festiwal 2012 stanowił ciekawe połączenie wiedzy doświadczonych praktyków branżowych ze świeżością projektów i zapałem młodych startupowców.
O autorze
1 min czytania 2012-11-23

13 do 15 listopada 2012 w Krakowie odbyła się organizowana przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club II edycja projektu #e-biznes festiwal – cyklu spotkań edukacyjno-informacyjnych, prezentujących zagadnienia związane z nowymi technologiami i rozwiązaniami w Internecie. W tym roku uczestnicy mieli okazję posluchać 27 prelekcji, 1 debaty eksperckiejj oraz wziąć udział w 5 warsztatach a wszystko to w ramach trzech głównych bloków tematycznych: mobile, marketing i business day.

Tegoroczna konferencja była świetną okazją aby zapoznać się m.in. z takimi zagadnieniami jak: czynniki, które odróżniają mobile od innych kanałów dystrybucji; aplikacje mobilne umożliwiające optymalizację naszego życia (personal pattern recognition), narzędzia umożliwiające monitoring treści w Internecie, sposoby prowadzenia kampanii marketingowych i PR-u w startupach, biznesowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej w sieci oraz z wieloma innymi. Ponadto uczestnicy mielli również możliwość posłuchania panelu eksperckiego nt. rynku VC oraz możliwości finansowania projektów technologicznych w Polsce, w którym udział wzięli branżowi eksperci Marek Kapturkiewicz (Innovation Nest), Marek Rusiecki (Xevin Investments) oraz Dariusz Żuk (Polska Przedsiębiorcza, AIP Seed Capital).

Globalne podejście do rynku Internetowego oraz wnikliwa analiza poszczególnych pomysłów przez prelegentów sprawiły, iż młodzi startupowcy otrzymali wiele cennych wskazówek oraz uwag dotyczących prowadzonych przez nich projektów. Niemniej sam mentoring nie był nagrodą, lecz środkiem do wygrania konkursu Startup Challenge. Zwycięzcami tegorocznej edycji został Driiive.com oraz Wirtualna szkoła fotografii, które zostały zakwalifikowane do programu UPRISER, dającego szansę zdobycia finansowania projektu na łączną kwotę 1 miliona złotych.

Prelegentami II edycji festiwalu byli m.in.: Rafał Brzoska (Grupa Integer, InPost), Marek Kapturkiewicz (Innovation Nest), Jakub Krzych (Estimote), Kalina Pieciun (nazwa.pl), Michał Sadowski (Brand24), Paweł Sala (Freshmail), Marek Rusiecki (Xevin Investments), Marcin Zaremba (Grupa o2), Dariusz Żuk (Polska Przedsiębiorcza) i inni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorem Festiwalu było Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club. Patronat honorowy nad Festiwalem objęli: Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski, Business Centre Club oraz Rektorzy krakowskich uczelni: Akademii Górniczo-Hutniczej, Politechniki Krakowskiej, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego.

II edycja #e-biznes festiwal pokazała, iż Internet stwarza coraz więcej nowych możliwości a dynamika zmian w nim zachodzących nie uległa spowolnieniu a wręcz nabrała zawrotnej szybkości. Trendy oraz nowoczesne rozwiązania, a wszystko otoczone dużą dawką networkingu – taka właśnie była konferencja, na której rodzą się idee.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zainteresowanych materiałami z festiwalu zapraszamy na stronę  i na profil na Facebooku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się