To już II edycja kampanii, której symbolem jest sympatyczny Leniwiec. W tej edycji zachęcamy posiadaczy 30 milionów kart pre-paid, co stanowi niemal połowę wszystkich kart SIM w Polsce, do dokonywania doładowań przez konto bankowe. Tym razem, akcja kręci się wokół konkursu. Hasło kampanii to: „Wygraj Fiata 500 i nagród 700!” a zadaniem konkursowym jest wymyślenie imienia dla wspomnianego Leniwca. Codziennie można wygrać telefony i doładowania, a w finalne konkursu samochód – Fiata 500 i słuchawki marki Bang&Olufsen. Akcja rozgrywa się na specjalnie dedykowanej stronie. Kampania obejmuje działania w internecie – display, mailing, SEM i social media oraz jest wspierana komunikacyjnie w serwisach banków.
Za przygotowanie konkursu i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media (Group One). Kampania potrwa do 25 listopada.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024