Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Value Media dla Blue Media

Value Media (Group One) przygotowało niestandardową kampanię dla Blue Media, Banku Zachodniego WBK oraz PKO Finat. Celem działań jest zachęcenie do dokonywania doładowań telefonów na kartę za pomocą konta bankowego.
O autorze
0 min czytania 2015-10-30

To już II edycja kampanii, której symbolem jest sympatyczny Leniwiec. W tej edycji zachęcamy posiadaczy 30 milionów kart pre-paid, co stanowi niemal połowę wszystkich kart SIM w Polsce, do dokonywania doładowań przez konto bankowe. Tym razem, akcja kręci się wokół konkursu. Hasło kampanii to: „Wygraj Fiata 500 i nagród 700!” a zadaniem konkursowym jest wymyślenie imienia dla wspomnianego Leniwca. Codziennie można wygrać telefony i doładowania, a w finalne konkursu samochód – Fiata 500 i słuchawki marki Bang&Olufsen. Akcja rozgrywa się na specjalnie dedykowanej stronie. Kampania obejmuje działania w internecie – display, mailing, SEM i social media oraz jest wspierana komunikacyjnie w serwisach banków.

Za przygotowanie konkursu i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media (Group One). Kampania potrwa do 25 listopada.