Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC

Tomasz Kolanowski dołączył do światowego zespołu MEC Global. Jako pierwszy Polak w jego składzie będzie pracował nad rozwiązaniami w zakresie danych, rozwojem innowacyjnych produktów badawczych i nowymi technologiami pomiaru dla całej sieci MEC.
O autorze
1 min czytania 2015-10-30

Tomasz Kolanowski, do niedawna dyrektor Analytics & Insight na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmuje międzynarodową rolę w sieci MEC. Jako pierwszy Polak dołącza do MEC Global, by rozwijać kompetencje sieci w zakresie innowacyjnego wykorzystania danych i nowych technologii pomiaru. Jako global head of innovation and scalability w międzynarodowym zespole MEC ma blisko współpracować ze specjalistami w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych.  

– Skuteczne połączenie kompetencji w tych obszarach warunkuje dziś sukces reklamodawców. Z myślenia o komunikacji do mas przestawiamy się na mówienie do konkretnego konsumenta, który zostawia nam w sieci ogromną liczbę wskazówek jak do niego dotrzeć. Połączenie tej wiedzy z informacjami od reklamodawców, możliwościami i danymi wydawców, zbieranymi na bieżąco reakcjami na przekaz reklamowy, itd., tworzy fascynujący obszar działań dla badaczy i analityków – uważa Tomasz Kolanowski.

Nowy globalny szef innowacji MEC kieruje wydzielonym 10-osobowym zespołem data scientists i programistów zlokalizowanym w Warszawie. Będą oni pracował na rzecz wszystkich oddziałów MEC że szczególnym uwzględnieniem USA i rynków Europy Zachodniej. Specjaliści z międzynarodowego teamu wcześniej tworzyli regionalny zespół badawczy MEC. Projekty, które rozwijali na potrzeby Polski i regionu – jak choćby Ad Quantum (pomiar wpływu telewizji i internetu na efektywność kampanii), Webtrack (system pozyskiwania danych o efektywności kampanii digital wykorzystujący technologię trackingu non-cookie, integrujący dane zarówno z kampanii desktopowych jak i mobile), czy Velocity (narzędzie do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich) – zyskiwały międzynarodowy zasięg.  

Tomasz Kolanowski kierował regionalnym działem badań MEC przez ostatnich 5 lat. Do MEC przeszedł z londyńskiego biura Universal McCann – pracował tam jako head of analytics na region EMEA, a wcześniej jako  econometrics manager. Przed wyjazdem do Londynu był związany z polskim oddziałem Universal McCann, a pracę w branży badań marketingowych rozpoczynał w Nielsenie.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej roli w MEC Tomasz Kolanowski będzie raportował do Stephana Bruneau, chief analytics and insight officera i członka zarządu MEC.

W najbliższych dniach MEC ogłosi nowy podział obowiązków w polskim Analytics & Insight.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się