Niemal 8 ton. Rekord Guinnessa na Światowy Dzień Makaronu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niemal 8 ton. Rekord Guinnessa na Światowy Dzień Makaronu

24 października w przeddzień Światowego Dnia Makaronu kilkudziesięciu tysięcy smakoszy spotkało się w Krakowie na największej Pasta Party w historii. Czanieckie Makarony ustanowiły światowy Rekord Guinnessa w kategorii "Największa miska makaronu", serwując aż 7 900 kg wysokobłonnikowych świderków.

Za działania marki odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czanieckie z pasją

Bicie światowego Rekordu Guinnessa, a tym samym największa Pasta party w historii, odbyło się na Tauron Arenie Kraków w ramach 2. PZU Cracovia Półmaratonu Królewskiego i projektu "Czanieckie z pasją" wspierającego pasjonatów różnych aktywności, w tym biegaczy. W wydarzeniu uczestniczyło łącznie ok. 30 000 osób.

Największa degustacja

W menu nieprzypadkowo pojawił się Czaniecki Makaron z wysoką zawartością błonnika owsianego, który właśnie tego dnia miał swoją premierę. Degustacja była zarazem posiłkiem regeneracyjnym tysięcy sportowców i amatorów aktywnego wypoczynku, do których marka kieruje swój przekaz. Ze względu na niski indeks glikemiczny i umożliwienie szybkiej regeneracji po długotrwałym wysiłku wysokobłonnikowy makaron poleca m.in. Dorota Łaba - ambasadorka ogólnopolskiej akcji "Biegam, bo lubię" i projektu "Czanieckie z pasją".

25-lat na deser

Uczestnicy wydarzenia na widelec wzięli również makaronowe ciasta urodzinowe, zaserwowane z okazji 25-lecia Czanieckich Makaronów. Przygotowała je współpracująca z marką Ania Berezowska, właścicielka Cremino Homemade Bakery, a prywatnie podróżniczka i wielbicielka kuchni azjatyckiej. Jej przepisy znaleźć można na kulinarno-podróżniczym blogu Wszechsmaki.pl oraz w książce kucharskiej "WszechSmaki. Kulinarna podróż", wydanej z okazji jubileuszu marki.

Guinness on-line

Do uczestnictwa w biciu Rekordu Guinnessa marka zachęcała zarówno off-line (głównie za pośrednictwem magazynów drukowanych, m.in. "Gazety Wyborczej", "Mojego Gotowania", "Apetytu"), jak i on-line, na blogu Wszechsmaki.pl oraz na kanałach social media.

Na dedykowanej stronie opublikowanej na blogu Wszechsmaki.pl ogłoszono akcję umożliwiającą przetestowanie nowego produktu. Po 3 dniach dołączyło do niej ponad 12 000 osób, co umożliwiło marce pozyskanie nowych leadów, w tym blogerów kulinarnych bez konieczności przeprowadzania płatnej kampanii - informacja o akcji rozeszła się wirusowo.

Po zakończeniu akcji, marka zorganizowała "Konkurs na rekord" polegający na przesłaniu przepisu z użyciem nowego, wysokobłonnikowego makaronu. Nagrodą główną była publikacja w ogólnopolskim magazynie "Gaga" oraz książki kucharskie: Moniki Mrozowskiej - ambasadorki bloga Wszechsmaki.pl i "Wszechsmaki. Kulinarna podróż". Dzięki wykorzystaniu ruchu wciąż generowanego przez akcję promocyjną uzyskano kilka tysięcy nowych odsłon i niemal pół tysiąca zgłoszeń do konkursu. Wyniki ogłoszono w Światowy Dzień Makaronu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij