MSLWARSAW zmienia się w Publicis Consultants

MSLWARSAW zmienia nazwę na Publicis Consultants i podkreśla tym samym bliską współpracę z agencjami reklamowymi wchodzącymi w skład Grupy Publicis w Polsce. Pracami agencji kierować będzie Joanna Kwiatkowska – Carbol.
O autorze
1 min czytania 2015-11-03

Z dniem 2 listopada agencja MSLWARSAW zmieniła nazwę na Publicis Consultants. Zmiana jest podkreśleniem bliskiej współpracy z Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett, agencjami reklamowymi należącymi do portfela spółek Grupy Publicis w Polsce.

Stanowisko p.o. Dyrektora Zarządzającego objęła Joanna Kwiatkowska – Carbol, która z agencją związana jest od roku, a z branżą PR od ponad 14 lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych kampanii, które zdobyły większość europejskich branżowych nagród. Posiada bogate doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego, produktowego, kampanii antykryzysowych oraz Inwestor Relations.

– Przez ostatnie kilka lat zbieraliśmy doświadczenie dotyczące przekładania działań komunikacyjnych na realizację konkretnych celów organizacji. Coraz bliżej współpracujemy z naszymi siostrzanymi agencjami reklamowymi, dzięki czemu możemy dostarczać nowe rozwiązania związane z budowaniem świadomości marki i zarządzaniem reputacją – powiedziała Joanna Kwiatkowska – Carbol – p.o. Dyrektora Zarządzającego Publicis Consultants.

PUBLICIS CONSULTANTS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Budowanie zaangażowania to budowanie relacji pomiędzy markami i konsumentami oraz tworzenie treści, które przekładają się na wzrost wartości firmy lub instytucji. Publicis Consultants integruje wszystkie aspekty komunikacji, treści oraz wiedzy eksperckiej, w tym: media relations, zarządzanie reputacją, tworzenie strategii komunikacji, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i budowanie wizerunku jako pracodawcy.

CZĘŚĆ GRUPY PUBLICIS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Publicis Consultants należy do Grupy Publicis, trzeciej największej sieci komunikacyjnej na świecie, oferującej pełen zakres usług i umiejętności: reklamę tradycyjną i cyfrową, public affairs, eventy, zakup mediów i wyspecjalizowaną komunikację. Główne marki koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi – główny akcelelator Grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 53 000 najwyższej klasy specjalistów.