Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa WALK z nowym dyrektorem strategii

Do zespołu agencji WALK dołączył Rafał Lampasiak, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii. Będzie kierował zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategicznych działań dla nowych i kluczowych klientów Grupy w ramach komunikacji 360°.
O autorze
0 min czytania 2015-11-04

Rola strategii w modelu one stop shop, który oferuje swoim Klientom WALK, jest kluczowa. Duża i dynamicznie rosnąca część naszego biznesu to Klienci lub kampanie cross-unitowe angażujące więcej niż jedną naszą kompetencję. Dlatego wzmacniamy i będziemy wzmacniać naszą strategię, ponieważ to ona odpowiada za integrację naszych usług na kluczowych poziomach. Potrzebujemy strategów potrafiących szeroko patrzeć na komunikację. Rafał bez wątpienia do nich należy – komentuje Paweł Miklaszewski, Partner WALK.

Lampasiak posiada 12-letnie doświadczenie w strategicznym planowaniu i budowaniu marek zdobyte w agencjach: Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, TBWA. Realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak: Adidas, Axa, HDS Polska, Ikea Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, Peugeot, UPC. Jego prace były wielokrotnie nagradzane w konkursach: Effie, KTR czy Innovation Award.