TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Play uruchamia platformę lojalnościowo – gamifikacyjną

Ruszyła platforma lojalnościowo-gamifikacyjna Player Play. Na stronie player.play.pl osoby posiadające numer w sieci Play będą mogły brać udział w specjalnie zaprojektowanych grach, a punkty wymieniać na dodatkowe usługi.
O autorze
1 min czytania 2015-11-05

Gry i aktywności dostępne na platformie przybliżają użytkownikom usługi operatora. Platforma będzie sukcesywnie rozwijana. Obecnie są na niej dostępne gry dotyczące usług dodanych dostępnych w sieci Play takie jak Ochrona Internetu czy Audiobooki. Aktywności w atrakcyjnej formie prezentują usługi operatora oraz przekazują użytkownikom ważne informacje dotyczące proponowanych przez Play rozwiązań.

– Player Play to nie tylko zabawa i gry ale również promocja usług dodanych i naszych kanałów komunikacji. Doceniamy lojalność i zaangażowanie naszych klientów i cieszymy się, że tak chętnie korzystają z usług Play oraz usług naszych partnerów – mówi Marcin Winkler, Head of Internet Marketing w Play.

Za ukończenie każdej gry oraz wykonanie proponowanych aktywności, użytkownik otrzymuje punkty, które może wymieniać na usługi lub nagrody. Użytkowcy otrzymują również odznaki, a każdy z wyników trafia do rankingu. Dostęp do platformy wymaga założenia konta. Istnieje również możliwość logowania z wykorzystanie konta Facebook.

Player Play wspiera kampania w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za wdrożenie, utrzymanie i stałą obsługę platformy odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się