36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015

Jury przyznało 36 nominacji w konkursie MIXX Awards 2015. O tym, kto zwycięży w konkursie nagradzającym najlepsze polskie kampanie interaktywne ostatnich 12 miesięcy, dowiemy się już 19 listopada podczas Gali MIXX Awards &Conference 2015 w Palladium. Zapraszamy!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse


Do tegorocznej, IX edycji konkursu MIXX Awards wpłynęło 106 zgłoszeń. Prace konkursowe można było zgłaszać w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się kategorie „Kampania Wizerunkowa” (Strategies & Objectives) i „Wprowadzenie nowego produktu na rynek” (Strategies & Objectives) oraz „Kampanie Cross-Mediowie” (Tools & Tactics). Decyzje o nominacjach i zwycięzcach podejmowało 57 członków jury – najlepszych ekspertów i praktyków reklamy interaktywnej i e-marketingu.

Lista nominacji znajduje się również na stronie.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij