2015 przełomowym rokiem dla Sparc Media. Trwa silny rozwój działów kreacji, new business i client service

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
2015 przełomowym rokiem dla Sparc Media. Trwa silny rozwój działów kreacji, new business i client service

Ostatnie dwa kwartały 2015 roku to czas intensywnego rozwoju dla Sparc Media. Ze względu na dołączenie do grupy Pureprofile – globalnej firmy badawczej w dziedzinie online marketingu, powstała potrzeba rozbudowania kadr i rozszerzenia kompetencji w zakresie wykorzystywania danych.

Z początkiem listopada stanowisko Senior Key Account Managera objęła Monika Kolanko-Zaborowska. Z marketingiem i sprzedażą jest związana od kilkunastu lat; pracowała m.in. dla Novem, nk.pl i Interii. W Sparc Media zadba o kontakt z klientami bezpośrednimi. W tym samym czasie do zespołu dołączył również Dariusz Chrzan, który na stanowisku Creative Director'a będzie odpowiedzialny m.in. za realizację koncepcji kreatywnych, koordynację i rozwój zespołu kreatywnego. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży zdobywał w agencjach interaktywnych SoInteractive, S4 i Eskadra. We wrześniu do zespołu dołączyła także Karolina Zięba, odpowiedzialna za kontakt z nowymi klientami. Karolina jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Filmoznawstwo i Wiedza o Nowych Mediach. Szeregi Sparc Media wzmocnił również Adrian Nanys - programista PHP.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Ten rok okazał się być przełomowym dla rozwoju Sparc Media, a to dopiero początek zmian na tak wielką skalę. Udało nam się powiększyć team o pełnych energii profesjonalistów. Inwestujemy w strategiczne filary firmy za pomocą najbardziej kompetentnych i doświadczonych osób, które mają kluczowe znaczenie w rozwoju i sukcesie międzynarodowej firmy.”- komentuje Jakub Oleksy, Managing Director polskiego oddziału Sparc Media.

Sparc Media to międzynarodowa agencja reklamy internetowej, specjalizująca się w automatycznym zakupie mediów w kanałach takich jak display, mobile, social, video native, rich media. W bieżącym roku Sparc Media wstąpiło w szeregi grupy Pureprofile, międzynarodowej marketingowej firmy badawczej, która wygrała tytuł Top Digital Innovator organizowanym przez SmartCompany.com.au.

Karolina Zięba

Monika Kolanko-Zaborowska

Dariusz Chrzan

Adrian Nanys

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij