Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Brożonowicz w Endemol Shine Polska

Od listopada 2015 roku do polskiego zespołu Endemol Shine, jednego z największych producentów telewizyjnych na świecie, dołączył Michał Brożonowicz.
O autorze
0 min czytania 2015-11-12

Michał Brożonowicz odpowiedzialny będzie za scenariusze i reżyserię wybranych formatów produkowanych przez Endemol Shine Polska.

Ostatnio Brożonowicz pracował między innymi dla Golden Media i Jake Vision, a wcześniej dla Rochstar. Reżyserował dla Telewizji Publicznej, Polsatu, TVNu, telewizji TTV czy Fox. Na swoim koncie ma takie programy jak Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia, Got To Dance – tylko Taniec czy Szymon Majewski Show (wydawca i reżyser części kabaretowej). W jego portfolio znajdują się również krótkometrażowe filmy fabularne oraz dokumentalne, filmy korporacyjne i reklamowe (Dorota, Karol i Goście) oraz programy sponsorowane (Mistrz Zakupów).

Michał Brożonowicz jest absolwentem szkoły filmowej w Łodzi. Studiował też filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, politologię na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz reklamę w szkołach w Katowicach i Warszawie.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj