16 listopada br. w mediach lokalnych i ogólnopolskich wystartuje wizerunkowa kampania reklamowa dla marki sklepów VIVE Profit, która będzie realizowana w telewizji, prasie i Internecie oraz na outdoorze. Akcję przygotował Dział Marketingu Grupy VIVE.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania „Każde ubranie ma swoją historię” jest kontynuacją majowej odsłony, prezentującej nowatorskie podejście spółki VIVE Profit Center, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanię w segmencie odzieży używanej. Działania, skierowane do obecnych i przyszłych Klientów sieci pozwoliły osiągnąć znakomite rezultaty, takie jak wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży, zwiększenie rozpoznawalności sklepów i marki VIVE Profit, rozwój sieci sklepów do ponad 20. w całej Polsce oraz wzbudzenie zainteresowania ich niepowtarzalną ofertą.
Kampanię „Każde ubranie ma swoją historię” promuje spot reklamowy ukazujący historię koszulki znanego piłkarza ręcznego, członka Reprezentacji Polski w Piłce Ręcznej, na co dzień grającego w barwach Klubu Sportowego VIVE Tauron Kielce – Karola Bieleckiego. Scenariusz w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, momenty wzruszeń, porażki, chwile radości i smutku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć w telewizji (TVN i Polsat).
Obecność VIVE Profit Center na ekranach telewizyjnych jest częścią szerszej kampanii promocyjnej. Kampanię video będzie można obejrzeć w telewizji (TVN i Polsat), w Internecie (YouTube i portal mediaimarketing.pl). Promocja będzie prowadzona w prasie (m.in. w dziennikach takich jak: „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Fakt”, największych tygodnikach opinii „Newsweek” i „Wprost”, najważniejszych, kobiecych tytułach, „Elle”, „VIVA”, „Glamour”, „Gala” oraz miesięczniku „Media i marketing”) i na outdoorze.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania potrwa do końca grudnia br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.
Reżyser spotu: Marek Dawid.
Produkcja spotu: Dom Produkcyjny Dynamo.
Więcej na: www.viveprofit.pl