„Każde ubranie ma swoją historię” Kampania wizerunkowa sieci VIVE Profit

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Każde ubranie ma swoją historię” Kampania wizerunkowa sieci VIVE Profit

VIVE Profit Center ruszyła z drugą odsłoną kampanii „Każde ubranie ma swoją historię”, która w maju cieszyła się dużą popularnością.

16 listopada br. w mediach lokalnych i ogólnopolskich wystartuje wizerunkowa kampania reklamowa dla marki sklepów VIVE Profit, która będzie realizowana w telewizji, prasie i Internecie oraz na outdoorze. Akcję przygotował Dział Marketingu Grupy VIVE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Każde ubranie ma swoją historię” jest kontynuacją majowej odsłony, prezentującej nowatorskie podejście spółki VIVE Profit Center, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanię w segmencie odzieży używanej. Działania, skierowane do obecnych i przyszłych Klientów sieci pozwoliły osiągnąć znakomite rezultaty, takie jak wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży, zwiększenie rozpoznawalności sklepów i marki VIVE Profit, rozwój sieci sklepów do ponad 20. w całej Polsce oraz wzbudzenie zainteresowania ich niepowtarzalną ofertą. 

Kampanię „Każde ubranie ma swoją historię” promuje spot reklamowy ukazujący historię koszulki znanego piłkarza ręcznego, członka Reprezentacji Polski w Piłce Ręcznej, na co dzień grającego w barwach Klubu Sportowego VIVE Tauron Kielce – Karola Bieleckiego. Scenariusz w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, momenty wzruszeń, porażki, chwile radości i smutku. Spot reklamowy będzie można obejrzeć w telewizji (TVN i Polsat).

Obecność VIVE Profit Center na ekranach telewizyjnych jest częścią szerszej kampanii promocyjnej. Kampanię video będzie można obejrzeć w telewizji (TVN i Polsat), w Internecie (YouTube i portal mediaimarketing.pl). Promocja będzie prowadzona w prasie (m.in. w dziennikach takich jak: „Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Fakt”, największych tygodnikach opinii „Newsweek” i „Wprost”, najważniejszych, kobiecych tytułach, „Elle”, „VIVA”, „Glamour”, „Gala” oraz miesięczniku „Media i marketing”) i na outdoorze.

Kampania potrwa do końca grudnia br. 

Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.
Reżyser spotu: Marek Dawid.
Produkcja spotu: Dom Produkcyjny Dynamo.
Więcej na: www.viveprofit.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij