Brackie Pils efektem polsko-czeskiej współpracy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brackie Pils efektem polsko-czeskiej współpracy

Ruszyła druga odsłona komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Pod hasłem „Polsko-czeski kunszt piwowarski” marka podkreśla wyjątkową recepturę piwa, która łączy polski słód i czeski chmiel żatecki.

We wrześniu tego roku Grupa Żywiec wprowadziła na rynek piwo - Brackie Pils, efekt polsko-czeskiej współpracy browarników i ich kunsztu piwowarskiego. Jego receptura połączyła to, co polscy i czescy konsumenci cenią najbardziej: pełny i bogaty smak piw polskich oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piwo Brackie Pils powstaje z polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. To tym składnikom marka zawdzięcza swój unikalny smak. - Aby podkreślić wyjątkowe, polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w pierwszej odsłonie kampanii pojawiły się wizerunki dwóch piwowarów, autorów receptury – przypomina Magdalena Tondera Kierownik ds. grupy marek w Grupie Żywiec. - Teraz chcemy przypomnieć konsumentom wyjątkowy skład naszego piwa, któremu zawdzięcza swój polsko-czeski charakter.

Komunikacja obejmuje nośniki zewnętrzne w woj. śląskim, opolskim i dolnośląskim. Kampanię przygotowała agencja Just, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij