Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowa odsłona serwisu medonet.pl

Odświeżona warstwa wizualna i zmieniony układ treści, nowe sekcje tematyczne oraz własne formaty wideo, to niektóre z ważniejszych zmian na medonet.pl – serwisie medycznym prowadzonym przez Grupę Onet.pl.
O autorze
1 min czytania 2015-11-19

Medonet.pl został gruntownie przebudowany i dostosowany wizualnie do trendów rynkowych. Zmianie uległ m.in. układ treści i sposób rozmieszczenia poszczególnych sekcji, co poprawiło wygodę korzystania z serwisu. Na stronie głównej znajduje się mniej informacji i odnośników, a najważniejsze artykuły są wyróżnione zdjęciami i grafikami. Dla osób słabowidzących istnieje możliwość powiększenia czcionki, czy wydrukowania wybranego artykułu. Serwis został podzielony na kilka kategorii ułatwiających nawigację i przyspieszających dotarcie do interesujących czytelnika treści.  Wersja mobilna została przygotowana w wersji responsywnej (RWD).  

Medonet.pl jest wysoko ceniony w branży medycznej i farmaceutycznej, jednak wymagał przebudowy i dostosowania do wymagań użytkowników, mówi Karina Hertel, dyrektor zarządzająca segmentem Lifestyle w Grupie Onet-RASP. Wprowadzone zmiany przyniosą sporo nowości, zarówno jeśli chodzi o wygląd,  jak i treści które będą pojawiały się w serwisie. Stawiamy na wysoką jakość i dostarczenie najbardziej potrzebnych informacji z zakresu zdrowia i medycyny –  dodaje Karina Hertel. 

Treści udostępniane w medonet.pl powstają w oparciu o wiedzę czołowych ekspertów z dziedziny medycyny, co gwarantuje rzetelność przekazywanych informacji. Czytelnicy mogą skorzystać m.in. z rozbudowanej bazy chorób, leków, czy opisów badań. Oprócz wyjaśnienia pojęć i zagadnień medycznych, serwis dostarcza użytkownikom praktyczną wiedzę. Medonet.pl jest również na bieżąco z ważnymi wydarzeniami i relacjonuje przełomowe dokonania w świecie medycznym.  Istotną częścią serwisu jest baza materiałów wideo współtworzonych ze specjalistami z wielu dziedzin medycyny. Dodatkowo, serwis posiada autorskie formaty wideo, takie jak Czas na Zdrowie czy Gorący Dyżur. Jednym z ważniejszych działów są „Magazyny Zdrowotne“, które skupiają informacje na temat zdrowia w jednym miejscu oraz dostarczają użytkownikom pogłębioną wiedzę na ich temat.  Warto też wspomnieć, że dzięki współpracy z wieloma międzynarodowymi tytułami, na medonet.pl dostępne są publikacje z m.in. Daily Telegraph, New York Times, Le Monde czy The Washington Post. 

Medonet.pl wyróżnia wysoka jakość udostępnianych materiałów, co jest szczególnie ważne w przypadku serwisów medycznych, mówi Karina Hertel. Oprócz dostarczania wiedzy, naszym celem jest podniesienie świadomości społecznej dotyczącej zdrowia i profilaktyki. Stąd tak wiele naszych akcji redakcyjnych zachęcających Polaków do wykonywania badań i dbania o zdrowie. W nowej odsłonie stawiamy dodatkowo na multimedia, które mają być doskonałym uzupełnieniem dla naszych autorskich treści i akcji specjalnych – dodaje Karina Hertel. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Medonet.pl otrzymał wiele nagród i wyróżnień za współpracę z najważniejszymi organizacjami branżowymi oraz wkład w edukację zdrowotną Polaków, w tym m.in. Kryształowe Pióro, Nagrodę Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego, Sukces Roku w Ochronie Zdrowia, Nagrodę Zaufania Złoty Otis czy Złotego Lidera Ochrony Zdrowia.    

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się