TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MIXX Awards 2015: wśród zwycięzców Orange Polska, GONG i Starcom Mediavest Group, nagroda Best In Show dla „Smutnego Autobusu” K2

19 listopada br., już po raz dziewiąty, zostały rozdane nagrody MIXX Awards. W konkursie wyłoniono kampanie digitalowe, których twórcy najlepiej przekuli kreatywne idee w efektywne rozwiązania.
O autorze
1 min czytania 2015-11-20

Najwięcej statuetek otrzymało MEC. Nagrodę Best In Show zdobyła kampania „Smutny Autobus” autorstwa K2 Internet. Marketerem Roku zostało Orange Polska, Agencją Roku: GONG, Domem Mediowym Roku: Starcom Mediavest Group, a tytuł Człowieka Roku zdobyła Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube.

Jury MIXX Awards wybrało zwycięzców w 13 kategoriach podzielonych na dwa bloki tematyczne: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. „W tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało wiele kampanii na bardzo wysokim poziomie – kreatywnych, odważnych, inspirujących, wykorzystujących nowe narzędzia i przekładających się na realne efekty dla marek. Jury MIXX Awards miało w związku z tym niełatwe zadanie, aby spośród bardzo dobrych kampanii wyłonić te najlepsze. Po raz pierwszy w historii konkursu w jednej z kategorii – Wideo online – zostały przyznane dwie nagrody ex aequo. Tak wysoki poziom kampanii internetowych bardzo nas cieszy i potwierdza, iż marketerzy dostrzegają rosnącą rolę internetu w komunikacji marek, a firmy z branży potrafią tworzyć dla nich kreatywne i efektywne działania”, komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Najwięcej nagród – bo aż pięć – zdobył dom mediowy MEC. Wśród laureatów znaleźli się również: GONG, Lubię to – linked by Isobar, DDB&tribal, K2 Internet, Liquid, MediaCom, MEDIA DDB&tribal, MOSQI.TO, Starcom Mediavest Group, VICE i VML Poland. Nagrodę Best In Show odebrała w konkursie MIXX Awards 2015 agencja K2 Internet, za zrealizowaną dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych kampanię „Smutny Autobus”.

Podczas Gali MIXX Awards rozdane zostały również nagrody w kategoriach oceniających wkład w rozwój rynku marketingu online. Tytuł Marketera Roku zdobyło Orange Polska, Człowiekiem Roku została Barbara Sołtysińska, współwłaścicielka sieci LifeTube, GONG został uhonorowany tytułem Agencji Roku, a Starcom Mediavest Group został Domem Mediowym Roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej prezentujemy pełną listę laureatów IX edycji konkursu. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i już dziś zapraszamy na 10., jubileuszową Galę MIXX Awards w 2016 roku!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się