Odmień kuchnię z Szymanowską

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Odmień kuchnię z Szymanowską

Wystartowała kampania wizerunkowa Mąki Szymanowskiej. Jednym z jej etapów jest loteria organizowana przez markę, komunikowana w prasie kobiecej. W późniejszych etapach kampanii działania komunikacyjne Mąki Szymanowskiej obecne będą także w telewizji.

Główną aktywnością zaplanowaną na okres jesiennych działań wizerunkowych Mąki Szymanowskiej jest loteria z nagrodami o wartości ponad 100 000 zł. Do wygrania są trzy nagrody główne po 20 000 zł na remont kuchni oraz  5 urządzeń wielofunkcyjnych Thermomix. Ponadto codziennie konsumenci mają szansę na zdobycie jednej z 95 maszyn do wypieku chleba.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mechanizm promocji jest prosty. Konsument wysyła unikalny kod z wnętrza opakowania Mąki Szymanowskiej smsem lub za pośrednictwem strony: www.makaszymanowska.pl. Każdy kod bierze udział w trzech losowaniach, daje zatem szansę na zdobycie kilku nagród. Loteria potrwa do  25 marca 2016 roku.

Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing, a za realizację spotu – TV Film Produkcja. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij