TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Strefa VICHY w Aptekacosmedica.pl

Sama możliwość zrobienia zakupów przez Internet to dziś za mało. Potrzebne są atrakcyjne dla kupujących, innowacyjne propozycje. Dlatego aptekacosmedica.pl stworzyła dedykowane rozwiązanie typu store in store. Jako pierwszy z tej opcji skorzystał lider segmentu dermokosmetycznego - marka VICHY.
O autorze
1 min czytania 2015-11-24

Serwis grupy Cosmedica to pierwsza apteka internetowa w Polsce, która daje współpracującym markom możliwość zaistnienia we własnej strefie. Jest tu miejsce na sprzedaż internetową, budowanie relacji z klientem, porady ekspertów, promowanie ofert specjalnych. Twórcy rozwiązania zadbali też o to, by było ono atrakcyjne wizualnie i elastycznie dostosowywało się do potrzeb poszczególnych marek.

– Fakt, że naszą propozycję jako pierwsza przyjęła znana marka globalna, potwierdza słuszność naszej strategii obecności w Internecie – mówi Grzegorz Kołodziej, Omnichannel Manager Grupy Cosmedica. – VICHY to pierwsza marka, która ma własną strefę na stronie. Pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia. Jesteśmy otwarci na innowacje i na partnerów, którzy tak jak my chętnie podejmą odważne wyzwania i projekty – zapewnia Kołodziej.

Strefa marki jest narzędziem przedłużającym jej komunikację także do sklepu, co umożliwia nie tylko atrakcyjną prezentację obszernej oferty produktowej i e-merchandising według wytycznych producenta, ale również budowanie świadomości marki przez content marketing.

Apteka internetowa Grupy Cosmedica działa od 2009 roku. W serwisie można kupić leki, dermokosmetyki, suplementy diety, akcesoria dla dzieci oraz odżywki dla sportowców. Dostawa jest realizowana maksymalnie w ciągu 48 godzin. Możliwy jest też odbiór osobisty w każdej aptece należącej do grupy Cosmedica.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing