TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa strona internetowa marki Barum

Grupa Continental, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, poinformowała o uruchomieniu nowej strony internetowej marki Barum, oferującej opony do pojazdów ciężarowych.
O autorze
1 min czytania 2015-11-26

Strona została zaprojektowana w sposób umożliwiający łatwe i intuicyjne dotarcie do niezbędnych informacji na temat produktów marki Barum. Witryna jest w pełni dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Wygląd i układ treści jest dopasowywany do ekranu urządzenia, z którego w danej chwili korzysta użytkownik, co gwarantuje czytelną prezentację zawartości serwisu zarówno na ekranie komputera, jak i tableta czy smartfona.

Witryna została podzielona na sekcje, które prezentują:

  • pełną gamę opon marki Barum, w tym nową generację opon oznaczoną jako BF 200 R na oś kierowaną oraz BD 200 R, stosowaną na osi napędowej
  • wyszukiwarkę, dzięki której szybko i łatwo można zlokalizować najbliższy punkt sprzedaży
  • porady na temat ekonomicznej i bezpiecznej jazdy
  • materiały do pobrania, w tym katalog z danymi technicznymi produktów oraz materiały marketingowe i komunikaty prasowe

,,Chcieliśmy, aby nowa strona była użytecznym narzędziem dla wszystkich, którzy za pośrednictwem Internetu poszukują informacji na temat doboru opon do pojazdów w swoich flotach. Zależało nam, by nawigacja na stronie była intuicyjna, a wszelkie informacje o produktach marki Barum łatwo i szybko dostępne.” – powiedział Marcin Cywiński, Marketing and PR Manager w dziale opon użytkowych z Continental Opony Polska.

Strona internetowa Barum przeznaczona dla użytkowników ogumienia do pojazdów ciężarowych dostępna jest w 12 wersjach językowych, w tym w polskiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strona internetowa dostępna jest pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing